Por
Estic sortint desde fa 3 anys amb un noi que es mes gran que jo, el cas es que l'altre dia hem va dir si hu volia fer amb ell i li vaig dir que i es va enfadar. El fet de no voler fer-ho amb ell es que soc verge i ns si hem fara mal o no. Amb ell tinc molta confiança i ja m'ha fet dits i tot. Pero tinc por a l'hora de fer-ho la primera vegada.
Necesssito ajudaaaa uuurgeeent.
Que faig? Hem fara mal?
Mariona Busto

Hola Rubia de bote!
La teva parella no hauria d'enfadar-se amb tu, si encara no vols mantenir relacions sexuals o tens dubtes. Pensa que és molt important que respecteu el ritme que cada un de vosaltres necessita i si tu de moment encara no ho tens clar, ho ha de respectar sense enfadar-se. És molt important! Així que res de pressions! Si encara no ho veus clar, dóna't més temps!
La primera vegada no sempre fa mal. És important que quan et sentis preparada per fer-ho i facis el pas, busqueu un lloc on pugueu estar tranquils i sense possibles interrupcions, ja prou nerviós se sol estar la primera vegada perquè a sobre hàgiu d'estar pendents que ningú us enxampi. Estar relaxats, tranquils, en confiança i sense tenir presses ajuda a que els vostres cossos s'excitin, es relaxin i facilitin tot el procés.
No correu i aneu directament a la penetració. Recordeu que el sexe no és només el coit! Acaricieu-vos, feu-vos petons, abraceu-vos i doneu temps al vostre cos (i el vostre cap) perquè s'excitin.
Quan arribi el moment, no oblideu fer servir preservatiu durant tota la relació sexual!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat