Estic molt prima.
Mesuro 1,68 i peso 47kg, estic super prima i m’agradaria engreixar. Que puc fer? Es que menjar mes em costa ja que tinc la gana molt limitada (soleixo mejar quantitats inferiors a les que hauria de menjar pero soc incapaç)
Carlota López Ballestar

Bona tarda guapa!
Moltes gràcies per escriure al consultori. Bé, si mirem el teu pes i la teva alçada veiem que estàs en un pes força per sota del teu. Pel que expliques té molta coherencia amb el que dius de que et costa menjar i que tens molt poca gana, per tant acabes menjant menys del que necessites.
Penso que és molt important que hagis demanat ajuda, perquè és important veure que està passant, que hi ha darrera d'aquesta falta de gana. Si un tema més físic o més emocional. Molts cops està barrejat. T'ha passat alguna cosa últimament?
Penso que seria important que parlis amb la teva família i els expliquis el que t'està passant. Podeu demanar hora al metge i per altre banda podeu venir un dia a l'Associació i en parlem. Però sobretot és important que intentis menjar encara que et costi, estic quasi segura que pot tenir alguna relació amb alguna cosa que t'hagi fet sentir malament o potser que no et sentis massa bé amb el teu cos i hagis pensat que potser així es solucionaria menjant menys. Com ho veus? Creus que va per aquí?
Una abraçada
Carlota López Ballestar
Psicòloga