No és anorexia, sóc JO
A veure... sempre havia escrit com a psicología pero crec que ja era hora de que consultés això. La qüestió és que no menjo ni fruita, ni verdura, ni llegum ni peix. Ara pensareu: Ho has provat? I jo us dic que no, i no perque no vulgui sinó perque només veure-ho (no va en broma) em comencen a agafar arcades. Aixa em dona problemas de dinars, anar a restaurants... He anat al psicóleg un muuuunt de cops pero res, sense resultats. Que faig??? A part tampoc és que no menji perque no em vukgui engordar perque tampoc estic tant prima com pq se'm notin els pulmons sabeu??? Estic més o menys normal, tirant cap a prima pero no anorexiaaaaaa!!! Total, que necessito consella pero nose quins pq tothom ja ho ha intentat sempre i res.... a veure q podeu fer, GRÀCIES!!!
Un petó.
Carlota López Ballestar

Bona tarda guapa!
Moltes gràcies per escriure al consultori. La veritat és que tots tenim menjars que ens agraden més o ens agraden menys però és important tenir en compte que en realitat no mengem només perquè ens agradi sino per l'aportació nutricional que fa. Penso que seria important que ens tornis a escriure explicant perquè no ho menges? És perquè no t'agrada? Perquè penses que se't clavarà una espina del peix? Perquè creus que engreixa? Penso que és un tema molt complexa i és difícil de donar-te una resposta per aquí sense saber exactament que és el que penses o que sents quan tens aquells aliments davant.
Si pots escriu-nos de nou amb una mica més d'informació.
Una abraçada
Carlota López Ballestar
Psicòloga