Sóc adoptada
Holaaa!
Estic preocupada perquè tinc por de llençar-me amb el meu novio perquè sóc diferent, sóc adoptada. He viscut aquí sempre i parlo perfectament el català. Però no sé si em llenço potser li farà fàstig o algo...
No se què fer....
Laia Sala

Hola!
Entenc que aquest tema et pugui preocupar una mica, però ell ja ha escollit estar amb tu! La teva parella ha decidit lliurement que vol estar amb tu, de manera que deixa que flueixi la relació i vagi evolucionant... La teva història forma part de tu i fa que tu siguis d'aquesta manera especial. I ell t'ha triat per tal com ets ;)
No deixis que els teus dubtes afectin a la vostra relació, d'acord?
Per altra banda, si sents que necessites parlar i assumir una mica més la teva història vital, potser seria convenient buscar ajuda d'un professional amb qui puguis parlar de les teves pors, dels teus dubtes i de les teves necessitats, pensa-hi si et ve de gust treballar-te
Espero haver-te ajudat una mica ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico