Masses coses.....
Hola,
(Es una hiatoria hna mica llarga aixi que prepareuvos algo de menjar o aigua perque us cansareu xD)
No ara enserio hs explico el problema i mencantaria que em poguessiu ajudar..
Tot va comença fa 2 anys, va venir una nova professora a l'escola, desde el primer moment em va semblar super simpatica i mencantaria conèixerla mes i tal, e cas es que crec que poc a poc me he anat enamorant hna mica della, peor a mi sempre man agradat els nois, vale? O sigui que tot molt estrany...
I buenoa part de que mestic adonant que moltes coses què dic que vull ser o vull fer coincideixen amb ella, si ella fa ns mu invento si fa spinning ara em venen ganes de fer spinnin, saps?
MESTIC EXPLICANT FATAL, I HO SENTO PERO MIRA SÓC AIXI...
i pues ja fa un temps que vaig enviarli solicitud a instagram, resulta que els professor i alumnes no es poden seguir a xarxes socials, cosa que mai entendre pero buenu... i com que no em va acceptar vaig començar a parlar amb una amiga seva perque em parles mes della i saberne mes pero buscar coses en comu i bueno no li va acabar dagradar aixo i ja li vaig demanar disculpes i aqui creu que va acabar tot, pero no.
Ella fa futbol i lequip on juga te ig i els segueixo i les fotos on surt les poso a guardados perque o sigui magrada pero sento a la vegada que aixo esta malament pero bua ns...
I amb casi totes les fotos de ig on surt, les de perfil a facebook li he fet dibuixos, un li vaig dnar la primera semana que estava, els altres no a veure si es pensa...
El cas es que mestic adonant que se mogollon della, lo pitjor es que a aprt se coses absurdes, com la seva alçada, jo pensant. A veure que estic fent??
A veure mira, se: pes, alçada, on viu (el poble nomes, carrer no eh), amb qui esta casada, germanes, esports què ha fet, què va estudiar...
A, i no tu perdis, vaig ferme linkedin o com es digui per saber que a estudiat per estudiar el mateix perque ttambe es la meva idola, saps? I pues crec que estic perdent la meva personalitat per ns...
Al veureu em vaig borrar linkedin ehh
I pues aixo que no se si magrada de veritat, nomes com a admiracio, ns...
I em fa vergonya que la gent ho sapiga, havia pensat que quan marxi a 4t dirli tot aixo, o sigui TOT no, obviament pero si qie a sigut una gran referent per a mi, le admirat pel que feia i aixo, lo altre NO, obv
Espero que encara que sigui la consukta mes estranya e pogue ajudar,
Gracies!!
Laia Sala

Hola Helena,
El que et passa és més habitual del que creus. Sovint, durant l'adolescència (o en altres etapes de la vida), coneixem persones més grans per qui sentim una gran atracció i admiració. Segurament són persones que ens enlluernen, que ens ajuden i de qui podem prendre exemple.
L'actitud de la teva professora és excepcional, no t'ha facilitat cap forma de contacte amb ella fora de l'institut i aquesta és la reacció que haurien de tenir tots els professors, ja que una relació més pròxima entre professorat i alumne és il·legal.
Per altra banda, no creus que estàs travessant una línia? Com et sentiries si algú (amb qui ja has dit que no hi volies tenir una relació més propera) et seguís als comptes d'IG on surts, guardés les fotos on surts, coneix algunes dades íntimes sobre tu i intenta saber de tu a través de les teves amigues? No creus que et sentiries una mica assetjada? No creus que et sentiries incòmode?
Has de controlar aquesta obsessió i aquest control sobre ella. Escriu una carta de comiat explicant tot el que representa per tu i, després, desenganxa't de la seva vida.
Has de posar el focus en tu, en qui ets i en el que t'agrada a tu. Està molt bé tenir ídols, però no són perfectes i les decisions que prenen no sempre són les encertades o les millors per la teva pròpia vida.
Busca espai per trobar-te a tu mateixa. Et sentiràs millor, ja veuràs.
Espero haver-te ajudat una mica ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico