Nose q fer..
Hola val us explicu, hi ha un nen del insti q ja fa un temps q som aixi amics i ell matrau motissim i em posa mooolt, pero ho acaba de deixar amb una de la classe que es podria dir que som amigues.
I nose, crec que li he començat a agradar o almenos a atraure, em parla mes q abans i avui per exemple ma comensat a tocar la cuixa ( per damunt dels pantalons) pero en conya saps perque hi havien amics davant (pero crec que en realitat ho ha fet per excitarme) i magradaria que em resolguesiu alguns dubtes:
-Li hauria de seguir el rotllo? Esque si ho acave de deixar amb aquella nena i ara la gent sentere q tenim algo nose potser totes modiaran...
-Segon, creus que potser ho faria per ilusionarme? Perq ja mu va fer lany passat pero me segueix atraient..
-Finalment, creus que si ho acava de deixar amb aquella nena nomes vol algo amb mi per ficarla gelosa? Esque tampoc em vull sentir utilitzada..
Sisplau responeume!! Tinc un gran cacau mental...
Laia Sala

Hola!
A veure si puc resoldre els teus dubtes...
1. Potser pots seguir-li el rotllo fins a cert punt. És a dir, seguir-li algunes bromes però marcant els teus límits. Així podràs veure com et tracta, com reacciona si tu no cedeixes en alguna cosa i si et sents còmode amb ell o no.
2. Si l'any passat ja va tenir aquest comportament i no va avançar la relació... Vigila que potser pot tornar a actuar de la mateixa manera. Les persones canviem (si volem), però el que et dóna més pistes de com actuarà en un futur, sol ser el seu passat. Per tant, ves observant com et tracta.
3. Això no ho podem saber. Desconeixem quins sentiments té cap a aquesta nena i no podem endevinar què sent cap a tu. Però si en algun moment no t'agrada o creus que t'està utilitzant... hauràs de tallar.
A tots i totes ens agrada veure que la persona que ens atrau, es fixa en nosaltres, però aquest no és motiu per acceptar-ho tot. Així que rumia bé què vols amb aquest nen, ves-lo coneixent i ja decidiràs si vols començar alguna cosa amb ell .... o no.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico