De veritat que no se que fer...
De petita sempre havia sigut una noia feliç. Encara que al cole es em criticaven i em deien coses No m'importava el que la gent pensava o deia de mi basicament perque jo vivia en la meva fantasia i estava molt contenta.
Fa dos anys tot va canviar, de cop m'anava sentint super malament amb mi mateixa, la meva autoestima i confiança estaven pel terra.  Tot el que sento, ( molt resumit perque no vull largar-ho molt), seria que m'odio a mi mateixa.
Al cap de poc temps tenia algun atac d'ansietat pero era molt de tant en tant, osigui que em passava molt poc i ho vaig relacionar amb estres per l'insti.
Fa un any que els atacs d'ansietat em passen molt sovint, ara porto gairebe dues setmanes que em tinc cada dia mes d'un cop i no es la primera vegada que en tinc tant seguits. Tambe he tingut atacs de panic i sindromes de depressió.  Vaig comentar el tema per sobre amb muns pares pero em van dir que era precupacio i estres. M'he autolesionat i muns pares ho saben, simplement em van dir que no ho tornes a fer.
De veritat que no se que fer, he intentat molts cops explicar tot el que em passa a muns pares, ho he fet pero diuen que son tonteries d'adolescents. Es que no puc ni veure'm al mirall i m'esta costant escriure aixo...
Moltes gracies per l'ajuda
Laia Sala

Hola Laieta,
És difícil poder-te ajudar des de darrera una pantalla, però et dic una cosa important: continua demanant ajuda!
Si els teus pares no entenen la teva necessitat, busca alguna persona que et pugui orientar i guiar. Per exemple, hi ha servei de psicologia o psicopedagogia al teu centre educatiu? Tens bona relació amb el teu tutor o tutora? Pots demanar hora al teu metge/metgessa de capçalera?
Sovint busquem ajuda en la nostra família, però si ells no veuen la nostra necessitat, és important obrir el cercle d'ajuda i explicar-ho a altres persones (familiars, professionals de l'institut, professionals de salut...)
Tenir atacs d'angoixa amb tanta freqüència és motiu d'alerta que hi ha quelcom que no acaba de funcionar. Així que no ho deixis passar (per no agreujar-ho) i demana ajuda a qui tinguis al costat!
L'angoixa sovint apareix quan hi ha algun tema que ens preocupa, quan estem massa pendents del futur o atabalats per alguna situació que no podem controlar. A vegades ho tenim molt identificat i a vegades queda amgat i cal trobar-ho. Tu ho tens identificat? o no sabries trobar el motiu?
Seguim en contacte i em vas comentant els teus avanços?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico