Necessito resposta ja que estic molt emparanoiada i ho passo malament
El cas es que el dia 23 dabril vaig fer més que lio amb el meu novio, ell va apropar la seva p**** al meu co**, estavem drets així que no va tocar a l’entrada de la meva vagina, però el que si que vaig notar es que per la cama em baixava com un liquid que vam suposar que era de que jo m’hagués corregut i tenia el flux abundant. Li vaig preguntar a ell si s’havia corregut i em va respondre que creia que no. Vale despres el dia 26 vam tenir relacions amb protecció, el meu dia fèrtil, ell el seu primer cop i el meu el segon. El condó no es va petar ni res, vam fer la prova de l’aigua i tot. Els dos estem molt emparanoiats si pot haver sortit el semen per la part de la base del condó. Ell no es va correr molt com m’ha dit, i al treure el condo tenia semen a la punta i al mig de la p****. Hi ha risc d’embaras? Estem molt emparanoiats. També dir que la setmana passada quan anava al lavabo a pixar i ‘maixugava sortia d’un color rosat, pero només a l’hora d’anar al lavabo, pel que hem suposat que tinc una infecció perquè tambe notava cremor quan pixava. Necesito ajuda sisplau!!
Mariona Busto

Hola Jo!
Si el preservatiu s'utilitza correctament, és un mètode anticonceptiu amb una eficàcia molt alta. És important que durant la relació sexual us fixeu que es manté ben col·locat, que deixeu lliure el dipòsit del semen perquè un cop ejaculi quedi allà, i que en acabar comproveu que no s'hagi trencat (com ja vàreu fer).
Si no et ve la regla quan estava previst, i voleu quedar-vos més tranquils, pots fer-te una prova d'embaràs per sortir de dubtes.
Per últim, si notes molèsties quan vas al lavabo, et recomanem que vagis al metge perquè pugui valorar si hi ha una infecció d'orina.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat