Dubtes sobre la primera vegada
Hola!
He començat a estar de lio amb un noi per primera vegada i la veritat que estic molt còmode al seu costat i molt segura.
La cos és que jo sé que ell vol arribar final al punt de fer-ho (ell sap que sóc verge). Jo ja lli he dit que temps al temps i tal, però encara i així no puc deixar de pensar en qué passaria si ho fèssim.
La cosa es que un dels dubtes que em ronda és, si haig de tenir la vulva depilada completament. Si no me la depilo sencera, li farà fàstic? I després també, em passa que tinc un munt de ferides a les engonals i per la zona perquè se'm encarnen molt els pèls quan em depilo i no sé si això també li farà fàstic.
I la mida dels pits? Es el que els tinc súper petits (també ho sap) i tinc por que nono li agradi o algu.
Moltíssimes gràcies per adelantat!
Un petnàs
Mariona Busto

Hola Paula!
És molt important que respectis el teu ritme i que li facis saber que encara no et sents preparada. Ell ha de respectar-ho. Així que com tu mateixa dius, temps al temps.
Referent als teus dubtes sobre la primera vegada: no és necessari que et depilis completament els genitals si tu no ho vols fer. És una opció personal que cada persona decideix si vol fer-ho o no, però els pèls no interfereixen en el plaer. Per tant, si vols depilar-te o no és cosa teva. No hauria de fer-li fàstic que tinguis pèl als genitals, és la cosa més normal del món!
Les ferides de les engonals són dels pèls que queden dins la pell, et recomanem que vagis a un centre d'estètica o al dermatòleg perquè pugui recomanar-te que pots posar-te per millorar-ho. A vegades la depilació amb cera ajuda a que això no passi tant, com quan la depilació es fa amb fulla d'afaitar.
Pel que fa a la mida dels pits, has d'estar ben tranquil·la i estimar-te (a tu i al teu cos) tal com ets. Tots els pits són diferents i tots són bonics! És important que no condicionem el nostre benestar (i la nostra sexualitat) a la mida dels pits.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat