Varies Preguntes
Començar dient que m'encanta el treball q fas/feu en aquesta web ja que hem miro totes les consultes que s'hi fan i es veu a primera vista que hi ha molta confiança, cosa que amb un uròleg/ginecòleg, amb el pares, amb un pediatra, o fins i tot amb una sexòloga que hi ha al meu institut no hi ha.
Ara començem amb les preguntes:
1. Què ès exactament un lubricant? Quins tipus hi existeixen?
2. No se si és normal per l'edat que tinc, però tardo molt poca estona en masturbar-me. Hi han hagut vegades que he tardat menys de 45 segons. He provat altres maneres per a que no hem duri tant poc però es qüestió d'un minut o dos com a màxim. A mi això no hem suposa cap problema però potser és algun problema.
3. Què és el líquid preseminal?
4. És possible expulsar semen sense haver-hi hagut contacte físic ni cap tipus de masturbació, osigui només parlant sobre algun tema amb algú ;) o pensant amb alguna cosa ;)
5. Les 2 preguntes anteriors venen a que l'altre dia estava fent un treball amb parelles a classe i justament el feia amb una companya que hem posa super calent i està molt bona; apart vam parlar durant tota l'hora de temes calents i de coses íntimes i personals dels dos. Total, que justament quan es va acabar l'hora vaig anar al lavabo i em vaig fixar que tenia unes quantes mini taquetes amb un tacte molt paregut al del semen però amb poca quant de líquid (no era pipi😂). Es possible que m'hagi corregut a la classe?
Gràcies per tot i esperaré la resposta.
Adéu
Helena Angel

Hola bon dia,
Moltes gràcies per les teves paraules, ens agrada que ens sentiu properes, és així com ens vinculem amb el consultori i amb vosaltres :)
Per a no deixar-nos cap pregunta sense resposta, les copiaré totes i les aniré responent una a una:
• Què ès exactament un lubricant? Quins tipus hi existeixen?
El lubricant és un producte normalment de base aquosa o de silicona, que serveix per a "mullar" els genitals i que l'estimulació no sigui un tacte tan "sec".
• No se si és normal per l'edat que tinc, però tardo molt poca estona
en masturbar-me. Hi han hagut vegades que he tardat menys de 45 segons.
He provat altres maneres per a que no hem duri tant poc però es qüestió
d'un minut o dos com a màxim. A mi això no hem suposa cap problema però
potser és algun problema.
El temps no és important, no suposa ca problema, el que determina si hi ha una dificultat o no amb l'ejaculació és el control, és a dir, la sensació de control a l'hora d'ejacular. Si volguessis parar, podries allargar el moment d'arribar a l'orgasme? Si a resposta és "no", aleshores estaria bé que et masturbessis a ritme moooolt lent per a detectar el punt de no retorn, i així poder parar i allargar el moment d'arribar a l'orgasme (si és el que vols).
• Què és el líquid preseminal?
El líquid presseminal és com una lubricació natural del penis, aquest líquid conté espermes, i al contrari que l'ejaculació, aquest líquid no pot controlar-se. És a dir, si hi ha excitació, surt.
• És possible expulsar semen sense haver-hi hagut contacte físic ni cap
tipus de masturbació, osigui només parlant sobre algun tema amb algú ;)
o pensant amb alguna cosa ;)
Sí! I tant! Si hi ha excitació sexual, és possible que surti aquest líquid.
• Les 2 preguntes anteriors venen a que l'altre dia estava fent un
treball amb parelles a classe i justament el feia amb una companya que
hem posa super calent i està molt bona; apart vam parlar durant tota
l'hora de temes calents i de coses íntimes i personals dels dos. Total,
que justament quan es va acabar l'hora vaig anar al lavabo i em vaig
fixar que tenia unes quantes mini taquetes amb un tacte molt paregut al
del semen però amb poca quant de líquid (no era pipi😂). Es possible que
m'hagi corregut a la classe?
Possiblement no sigui una ejaculació, però si estaves excitat amb aquella conversa, sí que podries haver expulsat líquid presseminal.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga
@Helenangelpsico
http://www.wommum.com
">www.wommum.com