Ejaculació
Amb la meva primera parella, la qual em va treure la virginitat, el sexe era perfecte. Podía controlar perfectament si ejaculava o no, mai sentía que acabava abans de temps. Pero entre la meva primera parella i la segona, vaig començar a masturbarme d'una forma peculiar. Nomès masturbava el gland. Això em feia ejacular en poc temps. Ara no sé si es realment per això o per un altra motiu, pero nomès entrar noto que si segueixo ejaculo. No sé per què pot ser. Per què abans no i ara sí? És molt frustrant. Gràcies per adelantat!
Helena Angel

Hola AGV,
No sabem per què ara no pots controlar l'ejaculació i abans si. És possible que ara sentis més pressió que amb la parella anterior? La pressió sovint juga en contra i fa que estiguem més pendents de com fer i què fer, que no pas del plaer, de gaudir i de passar-ho bé.
Tampoc sabem si això et passa amb qualsevol tipus d'estimulació o amb alguna pràctica en concret. Sigui com sigui, et recomanem que a nivell individual et masturbis estant pendent de les teves sensacions, del plaer, i de detectar el punt de no retorn (PNR). El PNR és aquell punt que si el passes, ejacules i si deixes d'estimular-te just abans d'arribar-hi, pots frenar i controlar.
També, si el que hi ha és pressió, estaria bé que juguis amb la parella, que aneu més poc a poc i que l'objectiu de la relació sexual sigui gaudir.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga
@Helenangelpsico
http://www.wommum.com
">www.wommum.com