dits i masturbació
Bones Helena,
L'altre dia el meu novio em va ficar els dits per primera vegada i, tot i que hi va estar molta estona, no va aconseguir produir-me plaer. Jo fa molts anys que em masturbo de manera constant pero no ho faig posant els dits, sino fregant els llavis. Ell em va ficar els dits pel forat de la menstruació i em va fer una mica de mal. Avui he estat buscant i he vist que el clitoris no està allà. El fet que no m'hagi produit plaer es cosa meva o seva que no ho ha fet bé??!
Mariona Busto

Hola poma!
Com molt bé dius el clítoris no es troba dins de la vagina (el forat de la menstruació), sinó que el tenim ubicat fora.
La funció del clítoris és proporcionar plaer, per això, quan l'estimulem directament o bé indirectament (per exemple, fregant els llavis) podem obtenir molt plaer. Per tant, el que t'ha passat és completament normal, i no és que ho hàgiu fet malament cap dels dos, la nostra recomanació és que li expliquis a la teva parella com t'agrada que et masturbin, on està el clítoris i les sensacions agradables que es poden sentir si s'estimula com a tu t'agradi.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat