No m'agrada el meu "xixi"
Jo mai m'afeito el xixi però llastimosament i creo que es per la suor que s'ha tornar uns tons mes foscos que la resta del meu cos ( soc moreneta de pell ) ara que la meva vida sexual comença em fa molta vergonya que els nois em vegin el xixi tot fosc i no em vulguin fer un oral per exemple ...Més a més tinc molts pels i són negres. No se que fer,tampoc tinc diners per fer-me depuració làser i tot això per blanquejar-lo
Mariona Busto

Hola Riri!
La pigmentació de la pell pot variar en diferents zones del cos, com per exemple les aixelles, els genitals... i és completament normal. Això sí, si apareix alguna taca a la nostra pell, sigui a la zona que sigui, és important consultar amb el dermatòleg perquè pugui valorar si tot està correctament.
Recorda que és molt important que ens estimem tal com som i que acceptem el cos (i els genitals) que tenim. Totes les vulves són boniques i són úniques! I la persona que vulgui estar amb tu ho estarà perquè t'estima, et respecta i li agrades tal com ets!
Els pèls no són un impediment per gaudir i mantenir relacions sexuals. Tenir pèls als genitals és completament normal. Si ho vols, pots depilar-te una mica la zona per veure-t'ho més "arreglat", però recorda que és una opció personal i que cada persona decideix si vol o no depilar-se.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat