Problemes familiars greus
Hola, porto bastant temps pensant en escriure-us però ha sigut aquest cap de setmana el que ha fet que tot explotés. No m'agrada explicar la meva vida però és un moment de la meva vida el qual ho estic passant fatal.
Porto un any arrossegant com una "mini depresió" per temes familiars: baralles amb el meu pare, alguns menyspreus per part de la meva mare, i en general, sentir-me molt incompresa per tothom.
Jo agrantava, fins que fa 8 mesos, vaig retorobar-me amb un noi, el qual era amic meu des de petit i em vaig enamorar perdudament, i encara ho estic. Vam començar a sorrir i va ser com si tot millorés molt. Ell m'apoia amb tot, m'ajuda, em consola, i em fa sentir super bé, i encara que mantinguem una relació a distancia, som feliços i riem molt junts. Els meus pares no ho aprovaven gaire però no deien res.
Aquest cap de setmana, vam anar al poble on ell viu i vaig anar a passar un matí a casa seva. Vam fer les típiques tonteries de parella, ens vam liar, bromes...i tot normal. Quan vaig tornar a casa aquell mati, els meus pares em van dir que no em podia veure més amb ell pk no el troben de fiar (pk gent els hi ha dir que no es bon nen, encara que en veritat és la cosa més maca del món). Em van obligar a deixar-lo, i a la tarda d'aquell mateix dia vaig sentir dir-li al meu pare que es volia separar de la meva mare. Ha sigut com si tot el meu món caigués i es fes miques. Ella plora tot el dia i té un sentiment de culpabilitat i el meu pare li és igual. El meu germà petit és ingenu i la meva mare li diu que tot sortirà bé, encara que ja es veu que passarà. Estic en un moment, en el que torno a lo de fa un any: batalles amb el meu pare, mal rotllos a casa i ningú a qui explicar els meus problemes perque la persona que mes estimava ara no puc estar amb ella. Què he de fer? Cada vegada estic pitjor...i no se a qui explicar-li res. Necesito consell siuplau.
Des del dissabte no tinc ganes de fer res ni menjar ni parlar amb ningú. Senzillament sento que em falta algo. M'heu d'ajudar si us plau. Consells, O qualsevol cosa em val, però no vull que torni A ser com fa un any.
Gràcies per la vostra ajuda :( no sé si m'he explicat bé...
Laia Sala

Hola!
T'has explicat molt bé i em sap molt greu el que estàs vivint. No és fàcil dir adeú a una persona que estimes i és probable que aquest dolor et duri un temps. Per altra banda, la relació dels teus pares és seva. És a dir, tu no hi pots fer res, són ells els que han decidit fer aquest pas i hauràs d'acceptar-ne les conseqüències.
Busca alguna persona de la família amb qui tinguis més confiança i desfoga't. Explica com et sents i deixa que et consoli. Segurament tindràs una temporada on emocionalment estaràs més baixa, però hi ha una part de tu que no vol repetir el patró de l'any passat i això et protegirà!
Pren-te un temps per transitar per aquest dolor i recorda't que només serà una temporada, que anirà passant, que tot es col·locarà al seu lloc i que tu et sentiràs millor
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico