ex/Amic entre comiilass o amic fals
Hola,tinc un dilema.
Me vaig enfadar amb un amic per diferentes raons:no em parava de parla sobre el meu ex,me deia coses de elll o de els seus germans que me feien baixar mes l'autoestima quan no ho havia superat etc.
Li vaig dir les cosses clares diguen tot lo que pensava perque ja no podia mes.Su va pensar un temps i em va dir que jo tenia rao.
Portavem com dos mesos sense parla i me va obrir que me havia fet.
li vaig dir que parlesim per una trucada,me va dir que canviaria que no mu faria mes i jo pues el vaig posar a prova.
Ens varem trobar,i no em paravde fer comentaris de lo del meu ex que el meu ex havia dit que un any i mig i no feiem el sexe,despres els seus germans.(vamos lo de sempre).
Comentaris que se passava trobaba que no feia falta que ho digues,era MASSA.
NO estic pas rallada perque mes igual ell.
NO se li bloquejarlo per whats i no dirli res mes o quedar un dia i dirli tot lo que penso encara que nose si sera massa agressiu.
Laia Sala

Hola!
Crec que tens molt clar que de moment vols acabar amb aquesta relació d'amistat perquè no t'aporta res, així que endavant.
Ara bé, de quina manera:
• Ignorant els seus missatges i deixant de parlar-hi?
• Bloquejant-lo?
• Quedant un dia per parlar?
• Escrivint una carta de comiat?
Busca quina és la formula que més s'ajusta a la teva manera de ser i també aquella forma que et faci sentir més orgullosa de tu. Per exemple,
- Et sentiràs còmode ignorant-lo sense donar-li una explicació?
- Podràs mirar-lo a la cara sabent que l'has bloquejat?
- Et quedaràs bé si li tires tota "la merda" a sobre?
- Sentiràs que en una carta li pots explicar tot de manera correcta?
Jo no et puc dir quina és la forma, però sí que et convido a reflexionar sobre la manera que estaràs més satisfeta i amb menys culpabilitat.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico