Dubtes i possible depresió
Fa temps k vaig demanar sortir a una noia de la meva classe. Ara som molt amics i ella te novio ja fa 1 any i mig. El problema? Doncs que me l'estimo molt. Jo li dic que és com una germana, pro en realitat crec k estic enamorat d ella. No li vull dir, pk tinc molta por de perdre-la. Pro em sento fatal quan m'explica k fa amb ell... No és la unica noia de ki mhe enamorat pro ara mateix no tinc ulls per ningu mes. No he estat mai amb cap noia (segurament pel fisic). I m encantaria k ella fos la primera. Pro mho haure de treure del cap. No se si em podreu ajudar. Gràcies :)
Laia Sala

Hola!
Entenc el teu dolor... és difícil acceptar que el nostre amor no és correspost. Tu mateix dius que aquesta noia ja ha escollit una altra parella, per tant.... o segueixes patint en silenci o bé comences a posar una mica de distància.
A vegades, mantenir l'amistat per tenir a prop la persona que ens agrada, no ens ajuda. Cal posar distància física (veure-la menys), distància virtual (deixar de mirar tot el que penja a les xarxes) i distància mental (centrar-se en un mateix i en les coses que t'agrada fer).
El nostre cervell és una mica cap quadrat i sovint ens fa pensar en aquella persona que ens agrada. Quan detectem això és moment de centrar el pensament en nostres mateixos i buscar alguna activitat que ens agradi fer. És un entrenament i necessita el seu temps, però és molt sa oblidar una persona que no ens correspon.. ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico