Urgent dilema damor
Hola,
Hi ha gent que li agrada un grup de musica i tenen un grup de wats i jo hi estic, el cas que laltre dia van fer un concert i alguna gent que anava vam oensar de estar tots junts, total vam estar junts i tot molt be pero ara, hi ha un noi que magrada i le obert per insta amb lexcusa del thiscrush i per wats per dirli que ojala ens tornem a veure pero ns com dirli que magrada, intento enviarli indirectas obrintlo i tal pero no se si obrrirlo perque tampoc tinc molt a dirli, magradaria mes parlar amb ell, majudeu a buscar excuses per obrirlo??
Es dos anys mes gran que jo pero tot i aixi es va portar super be amb mi per aixo vull parlar amb ell obrirlo o algo pero amb alguna excusa per fer cnversa i anarli enviant indirectes de que magrada, pero no se com enviarli indirectes.
Ajudeumee porfaa!!
Laia Sala

Hola!
Doncs abans de tirar-li indirectes, per què no intentes conèixer-lo una mica més? A vegades hi ha persones que ens atrauen en uns primers moments i quan els coneixem més a fons, ja no ens semblen tan interesssants... així que primer de tot: parla-hi!
Excuses per parlar-hi? Aprofita el grup que us agrada perquè és un tema en comú i podeu començar converses a través d'això, del tipus "com els vas conèixer?", "quina cançó t'agrada més?", "a quins concerts has anat?".... A partir d'aquí poden anar sortint temes com l'institut, els gustos musicals, els companys de classe...
Després ja notaràs si ell també té ganes de parlar amb tu i et segueix la corrent o bé tarda molt a contestar i no mostra interès per saber de tu... i si actua així, ja tindràs una resposta.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico