No sé si vol algo...
Hola! Resulta que fa un temps que m'agrada un company, però no em vull llençar perquè em fa cosa que em faci la cobra. Tenim una molt bona relació i ens portem molt bé, i per això si no li agrado i passa això es podria incomodar tot. Pel mateix motiu no em fa gaire gràcia parlar del tema, ni amb ell ni amb ningú. Ningú del meu entorn ho sap. Les meves amigues sempre diuen que potser vol algo per com parla amb mi, com em mira i tal, però no ho sé, i tampoc vull espatllar una amistat si m'equivoco. Hi ha alguna forma de saber-ho!
Gràcies per avançat. Sou els millors! 💜
Laia Sala

Hola!
Doncs l'única forma de saber-ho és preguntant-li! Entenc que potser és molt incòmode per tu, així que primer pots tirar-li alguna indirecte sobre si hi ha alguna persona que li agrada, si s'ha sentit atret per alguna amiga... així aniràs veient si et segueix el joc i et pregunta per tu, si es mostra interessat en parlar del tema o no en vol parlar... per anar intuint si l'atracció és mútua o no.
De totes maneres, si et vols declarar i ell et respon que no sent el mateix, no és cap drama! Simplement caldrà reajustar la vostra relació d'amistat i potser posar una mica de distància al principi per no patir tant.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico