Arrepentida total de haver-li explicat
Bones adolescents, tinc un greu problema. Des de que vam començar l'insti un altre cop, al septembre, hem vaig quedar super pillada d'un profe que podria ser el meu pare ja que té 50 anys. Tenim moltíssima confiança i molt bon rotllo desde el primer dia, es podria dir fins i tot que tenim molt de feeling perquè ens portem super super bé. Sempre li demano consell quan tinc algún problema oquan estic preocupada per alguna cosa. Com que ell i jo sempre ens estem explicant la vida pues li vaig explicar amb ajuda d'una amiga que estic super pillada d'ell i que no me'l puc treure del cap. Al principi semblava que hem va ajudar a mi mateixa explicar-li el que sentia, però ara m'està destrossant per dintre, sempre qque neccessito parlar amb ell hi vaig i es que hem sento com si estigués amb la meva parella de veritat ja que som super iguals i compartim un tou de coses. Necessito treureme'l del cap perquè ell té familia i lo nostre és impossible i jo ja no sé que fer per ovlidar-me'n. Tinc molta por de que arribi l'estiu i no es pugui ovlidar perquè prometo que el que estic sentint per ell no ho havia sentit mai per ningú. NECESSITO AJUDA URGENTMENT!
Laia Sala

Hola windina,
A vegades coneixem persones per qui sentim una gran admiració! Són persones atentes, amables amb nosaltres i que es preocupen pels nostres problemes. Normalment ens sentim molt a gust amb ells o elles i és probable que aquesta admiració i gratitud es converteixi en un sentiment d'enamorament.
L'enamorament és un sentiment molt bonic, però tu mateixa dius que aquesta relació no és viable. Per quins motius?
• És il·legal. Un professor o professora no pot tenir cap relació íntima o sentimental amb un alumne/a ja que és considerat un abús.
• Diferència d'edat. La diferència d'edat pot fer que estigueu vivint moments vitals diferents (ell ja té una família!)
• Diferència d'interessos. És molt probable que només parlis sobre els teus problemes i que ell no t'hagi explicat gaire de la seva vida. És així? Això indicaria que la relació és desigual, que no és una relació de parella.
Sincerament, crec que has de fer una petita carta de comiat, agraint tot el que t'ha ensenyat, tot el que has après dels seus consells i començar a dir-li adéu. Tu mateixa veus que no és sostenible emocionalment aquesta sensació que mai seràs corresposta, així que comença a passar pàgina, per molt dolorós que sigui...
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico