Olbidar-lo
Hola!
Tinc una gran molèstia que m'està matant i no puc més. Fa 9 anys que m'agrada un noi, és molt cutre i vergonyós, però és així. Us posaré en situació: fa poc el 30.11.17 estàvem al gym amb una amiga i clar vam començar a parlar els tres la meva amiga Clara amb el noi que m'agrada Joan i bueno vam começar a parlar de que tenim mots amb la gent i el d'en Joan era CACHORRITO i ell em diu perque feu servir motes i jo li dic perque la gent si ens sent no s'enteri de qui parlem, i em fa I SI HO SE TOT? i jo li dic a si? pos va listillo despres t obro per watsapp i m'ho espliques. L'obro i es va estant una estona fent se l'interessant fins que em va dir que sabia que li agradava. I em vaig posar a plorar desesperadament perquè ell sabia que m'agradava i jo sabia que ell no sentia res i que no era correspos, sumant-li que sabia que tot seria diferent, que s acabari l amistat... Un cop això li començo a dir tot el que sento sense pensar. I l'endemà no el puc mirar a la cara de la vergonya i ell al veur ho a la nit em va obrir per arreglar les coses, li agraeixo molt. Passa el temps i segueixo estant super borde amb ell i sense poder lo mirar a la cara fins que decideixo obrir lo perque no aguantava mes. Despres d'explotar ja estava tot bé. I bueno fins avui que el segueixo estimant massa com a ningu segueixo enamorada despres de tot :( Estem discutint tot el dia i m'encanta la relació que tenim. Pero necessito olbidar-lo, no vull estar enamorada d'ell, i crec que el discutir amb ell fa que m'enamori més perque m'encanta, ell i tots els seus defectes. Però és molt difícil olbidar-lo perquè el veig cada dia, sortim cada tarda amb amics i m'ho passo de puta mare, i així no es pot. Però es que ell per mi es molt important i no vull perdre l'amistat amb ell per res del món. Si olbidar lo implica deixar de ser amics, prefereixo estar sempre enamorada. L'ESTIMO MOLT encara que ell a mi no, gràcies per escoltar-me, espero que em pugueu trobar una resposta per olvidar-lo sense perdre l'amistat. No aguanto més.
GRÀCIESS<3
Laia Sala

Hola!
Entenc el teu patiment i l'únic que et puc dir és que només hi ha una manera d'oblidar un amor: voler oblidar-lo. És a dir, tenir un motiu per oblidar-lo i poder tancar aquesta etapa de la teva vida. L'amor és així, no pots controlar el que senten les altres persones i a vegades... el nostre amor no és correspost i fa mal.
Has passat molts anys mantenint aquest amor en secret per por a la seva reacció. Ara ja has vist la seva reacció: ho sap, vol mantenir una amistat amb tuperò no vol tenir cap relació romàntica. Crec que has de processar tot això i començar a valorar on va tota la teva energia. Què vols fer? Vols seguir esperant que passi "un miracle"? Vols estar al seu costat "per si canvia d'opinió"?
Has de mirar què és el millor per tu i començar a posar el focus en el teu propi benestar. Pots seguir sent amiga seva, però procura que no sigui el teu centre d'interès, perquè sinó continues malgastant totes les teves energies en quelcom que no té futur. Sento ser tant dura, però has de prendre una decisió:
• continuar "enamorada" d'ell malgrat que ell no et correspon
• prendre la decisió de cuidar-te a tu mateixa i començar a passar pàgina.
Pren la decisió que t'ajudarà més en un futur ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico