Tinc dubtes sobre aquesta questio
Bones Adolescents.cat hos volia preguntar una cosa ja que nose si es tracta d'un problema mental i es que a vegades penso en que em sento be en pensar que si maten els meus amics veurelsi la sang per alla nse sona molt sicopata pero es aixis i voldria saber si es tracta d'algun problema diriem k em dona morbo veure els meus amics amigues jo mantanlos ni que despres em sentiria molt malament.
Espero la vostre resposta!
Una abraçada!
Laia Sala

Hola!
L'ésser humà és  molt morbós i és probable que sentis curiositat sobre la sang o la reacció del cos quan hi ha una ferida greu. Tenir aquest tipus de pensament no et fa mala persona, sinó que et protegeix de fer-ho! (és a dir, amb la imaginació en tens suficient i no necessites portar-ho a la pràctica). És més comú del que et penses tenir aquest tipus de pensaments recurrents sobre la mort de persones estimades i és una forma de mantenir-nos unides a elles. Així que no t'obsessionis ni intentis evitar-ho, deixa que passin aquests pensaments i llestos! ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico