Nose que fer...
Hola, fa un temps que estic bastant malament, perque m’he adonat que no tinc com un grupet d’amigues per dir-ho d’alguna manera. Jo soc de les persones que necesiten a algú al seu costat, i em dono compte que cada vegada tinc a menys gent. A part hi ha una nena que sense voler-ho (crec que no ho vol vaja) m’està separant de les meves amigues. I no creieu tampoc que tinc moltes. No tinc moltes per problemes de l’any passat.
Que faig? Esque sento que no tinc a ningú perque totes les meves amigues tenen els seus grups, i jo no encaixo en cap. I com podreu entendre, jo també vull tenir un, per poder sortir de festes, parlar i coses d’aquestes. Gràcies❤️
Laia Sala

Hola!
És veritat que som éssers socials i ens agrada estar envoltats de gent i sentir-nos part d'un grup. També és cert que durant l'adolescència, l'amistat és una pota molt important de la nostra satisfacció.
Però també et diré que no sempre és necessari tenir un grup d'amics, sovint és més enriquidor tenir gent diversa amb qui sortir i fer activitats! Si et ve de gust obrir-te a altres persones, et tocarà fer feineta:
• proposa tu els plans o activitats
• Accepta plans que potser no t'acaben de convèncer del tot
• Demana a amics o familiars si pots anar amb ells i conèixer els seus amics.
Et tocarà moure't!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico