Estres/dolor
Hola, bona nit
Tinc un problema bastant greu diria jo, i es que soc una noia pero em sento tot el contrari. M'agrada el meu cos, m'agrada vestir de noia i m'atrauen els nois pero jo mentalment em sento un noi, perque pasa això?
Us agrairia molt que em respongueu, gràcies.
Laia Sala

Hola!
Doncs no et passa res! Simplement ets tal com et descrius ;)
Fixa't en aquesta imatge
http://www.golfxsconprincipios.com/wp-content/uploads/2013/12/540px-
Genderbread-2.1.jpg" alt="Resultat d'imatges de genderbread person català">
Aquí s'intenta definir tot el que tu expliques:
• Identitat de gènere - tu dius sentir-te més còmode amb el gènere masculí
• expressió de gènere - t'agraden els vestits i l'aparença femenina
• sexe biològic - et sents a gust amb el teu cos i els teus genitals femenins
• Atracció romàntica - cap a homes.
Cadascú es posiciona al nivell que vulgui en aquestes categories i el més important és que et sentis a gust amb tu mateix/a.
Si en algun moment sents que necessites més informació, orientació o guia d'un professional pots trobar-ho a:
" target="_blank">casal Lambda
• https://www.gabrieljmartin.com/
• " target="_blank">Gabriel J. Martín
• https://www.palcaide.com/
• " target="_blank">Paula Alcaide
Espero haver-te ajudat una mica ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico