Merda vida
Bones,
Fa un any que em sento com una puta merda, no em sento be amb mi mateix, sento que la vida ja no te sentit i les persones molt menys, aquesta societat es una merda, sento que el mon sen derrombasobre meu, sento que soc el pito desatre en si, estic passant per una gran depresion, ansietat, estres...
Nose perqe em toca viure aixo ami, tot aixo va començar per un amor no correspos...
Laia Sala

Hola!
És veritat que els amors no correspostos poden ser molt dolorosos i durant una temporada necessitem tancar-nos en nosaltres mateixos i gestionar tot aquest dolor. Però arriba un moment en què has de decidir sortir d'aquest aïllament. En què prens la decisió que vols oblidar aquesta història i necessites tancar-la.
Potser et toca fer un petit ritual de comiat: Escriu una carta on t'acomiadis de la persona que has estimat i que no t'ha correspost. Que sigui una carta on li dius adéu i li expliques que seguiràs amb la teva vida, que no pots esperar-la més. Agraeix-li les estones de conversa que heu tingut però també que no hagi tingut amb tu una relació "per pena". Diga-li tot allò que encara tens a dins.
Una vegada la tinguis escrita, pots fer dues coses:
• guarda-la en una capsa, junt amb altres objectes o fotos d'ella. I endreçar-la en algun lloc poc accessible (dalt de tot de l'armari, en un traster, al fons d'un calaix...). Potser d'aquí uns anys, quan la trobis, et farà somriure.
• Aprofitar la nit de sant joan per cremar la carta en una foguera i començar a centrar els teus pensaments en tu.
Sé que no és fàcil, però és important que tu mateix posis punt i final a aquest patiment. Si necessites ajuda només cal demanar-la a la teva família, a algun professor/a de confiança o alguna persona adulta amb qui hi tinguis bona relació. T'ajudaran.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico