que puc fer?
vale us explico, estic perduda, m’he enamorat perdudament d’un noi qe vaig conèixer, ens vam veure quatre dies, i van ser genials, ens vam liar, i fins i tot anàvem de la ma i estavem hores junts.
Ara ja passa de mi i no el tornaré a veure més ja que viu a 1 hora, ajuda, que hauria de fer?
Laia Sala

Hola Lia,
Crec que el problema no és que visqui a una hora de distància (tots coneixem relacions a distància que han funcionat), sinó que ell "passa" de tu. És a dir, ell ja no té interès en mantenir aquesta relació. Així que et toca acceptar-ho i començar a passar pàgina. Sé que és complicat i que potser necessites alguna explicació, però molt probablement no la tindràs mai aquesta explicació. Així que el millor és centrar-te en tu mateixa:
• quins objectius tens aquest estiu. Què et proposes?
• Marca't 3 objectius: a nivell familiar, a nivell social i amb tu mateixa. Escriu-ho en un paper i penja en algun lloc visible de la teva habitació.
Intenta centrar el teu pensament en aquests objectius, d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico