??
Esque jo quan vaig anar al psicoleg he de dir que no em servia de RES. En plan, amb el teu psicoleg o psicologa parles dels teus problemes, confies, no se tot aixo. Pero esque jo quan anava esque li tenia una mania inevitable. Jo feia el que deien i moltes vegades responia el que se que voldrien sentir. No els hi explicava res perque despres de parlar amb mi sempre parlaven amb la meva familia i a mi em deixaven a la sala d'espera i esque no se com esperen que parli jo amb aquesta gent si despres els hi duen als meus pares. Per aixo no vull tornar encara que ho necessiti.
Laia Sala

Hola Agatha,
Cada psicòleg té la seva forma de funcionar i treballar, però tots treballem sota el mateix codi deontològic: confidencialitat i ajuda a l'altra. Entenc que a vegades no t'has sentit còmode i no sabies massa del que parlaven amb els teus familiars. Possiblement també els ajuda a ells a gestionar la situació a casa (més que explicar les teves intimitats).
De totes maneres, si no estàs còmode amb aquest professional, demana a la teva família que busqui una altra persona amb qui poder treballar les teves dificultats. És important que tu et sentis còmode, segura i tranquil·la, així que potser cal buscar un professional amb qui hi tinguis feeling ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico