Estic trista
Hola! Primer de tot donar-vos les gràcies per tot lo que feu.
Bé, el cas és que jo tinc una amiga que es un any mes gran que jo. Ens portem súper bé i es la persona en la que EMS confio i a la que mes estimo (com a amigues). M’ha ajudat en problemes greus i sempre està allà per a mi igual que jo per a ella. El fet es que porto uns dies preocupada perquè tinc moltes ganes de parlar amb ella i sembla que ella mai pot perquè està amb els seus amics del seu curs (que també ho entenc). El cas es que no vull ser pesada. Em fa molta por que si no paro de molestar-la anant li darrere es cansi de mi i em quedi sense ella. No se si M’explico bé, però es q em costa molt explicar el que sento ara mateix. Agraïria que em poguéssiu aconsellar.
Gràcies!!
Laia Sala

Hola bonica,
Una relació d'amistat (com qualsevol relació de parella) ha de ser recíproca i ens ha de fer sentir bé. És a dir:
• totes dues persones heu de cuidar la relació i respondre quan l'altra us ho demana.
• No us ha de fer sentir angoixa ni preocupació ni por a ser "pesada".
Tinc la sensació que aquesta amistat et provoca una mica d'angoixa i patiment, de manera que no estic segura si l'amistat és recíproca o una de les dues posa més energia en mantenir-la.
De totes maneres crec que hauries d'intentar obrir una mica més el teu cercle d'amistat i buscar altres persones amb qui també t'hi sentis còmode, confiada i relaxada. Després ja valoraràs si arriben a ser amics íntims o no.... ;)