etiquetar / somni
Nose si aquesta consulta va aqui o a sexualitat pero... El meu ‘novio’ no vol posar nom a la nostra relació entre nosaltres, no ho vol etiquetar.... Ell va dir de no posar nom entre nosaltres, pero q a les nostres amistats (nomes els que saben que estem junts, unes 10 persones) doncs a ells si que els hi diem que estem sortint pero no ho hem dit a gaire gent (ho portem 'en secret', de la nostra clase sols ho saben 3 amics propers, nosaltres fem coses de novios i pel carrer se’ns veu igual que la resta de parellles).
Fa 1 mes i pico li vaig dir d’estar de lio despues de dormir junts (ja que ell no volia parella, i jo no volia deixar-ho en una nit, jo estava enamorada d'ell) i fa 3 setmanes que vam donar el pas a ser algo mes (li vaig dir jo, arriesgntme a arruinarho tot) i a ell amb el temps se’l veu més preparat per a tenir una relació crec. La meva pregunta es que quant es tarda en formalitzar una relació normalment? És molt d’hora encara?
Jo la vull formalitzar perque sino em penso que ell no vol anar en serio... es perquè té por (se qe ho havia passat malament amb alguna ex) o és perque és lo normal als inicis de les relacions? (mai he estat en una i en alguns llocs he llegit que és millor no etiquetar-se al inici o al contrari, si no es té nom és perque l'altre no vol res a llarg plaç i això em genera algo d'inseguritat). No el vull presionar
Una altra cosa que també em preocupa és que jo vaig somiar l’altre dia q aquest noi em posava els ‘cuernos’ amb una amiga seva... Li vaig explicar a ell i es va preocupar, ja que té a veure amb el que li preocupa al meu subconscient o algo així... Sabeu si té algo a veure això amb les meves pors?
Moltes gràcies
Laia Sala

Hola!
A veure si et puc ajudar...
Primer de tot dir-te que cada relació és diferent ja que les persones que la formen són diferents. És veritat que als inicis hi pot haver dubtes i algunes pors, però també és cert que tothom té dret a escollir com vol construir la seva relació. És a dir, tu estàs còmode amb aquesta relació? És una relació que et porta benestar o patiment?
Si tu necessites posar-hi una etiqueta, parla amb ell. Si vols esperar unes setmanes per no precipitar-te, fes-ho. Crec que has de trobar la manera de ser sincera amb la teva parella i explicar-li com et sents (així és com es construeix una parella sana). Confia en que ell t'entendrà ;)
Per altra banda, sempre que parlem de somnis diem el mateix: es creen a partir dels pensaments que tenim durant el dia. Per tant, és probable que tinguis alguna por o desconfiança cap a la relació. Parleu, parleu i parleu... i feu-ne broma també! Busqueu estones per estar junts i construir la intimitat necessària per poder obrir el vostre cor i així veure cap a on evoluciona...
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico