tot fosc
Bon dia, us volia parlar de com u estic passant aquests dies
Estic molt apagada, faig segon d'ESO i des de finals de 1r les meves notes han baixat en picat i aquest curs han anat a pitjor, ja no estudio pels examens, faig molts pocs deures, i després tot això em va passant factura emocionalment perquè penso: 'de veritat aquesta soc jo?' però a la mateixa vegada em sento molt desmotivada perquè sé que no em puc ficar a estudiar jo sola perque sempre que ho intento em quedo mirant amb un punt fixe tota empanada (si, es trist però es la realitat) i ara tampoc vui molestar als meus pares demanant-lis ajuda perque amb mi es perd molt la paciencia i ademes ja em noto prou gran per que m'ajudin amb això
D'altra banda, tema amigues tampoc ho estic passant gaire bé, es a dir, tinc a la meva millor amiga que portem desde la infancia juntes i sé que mai em fallarà, pero tema colla, aquest any ha repetit una nena i s'ha fet molt amiga d'una gran amiga que tenia ( i que encara ho som. però estem més distants) i també s'ha fet amiga de les altres de la classe amb les que també anava i erem totes molt amigues, però sembla que a mi i la meva millor amiga ens hagin anat deixant enrere i no sé per quina raó, ara ja no quedem, ja no surto de casa, tinc molt poca vida social. tot i que la meva millor amiga i jo ens haguem anat amb unes altres nenes de la classe amb les que estic feliç i cómoda amb elles, em fa mal perqué amb les altres és amb les q sortiem de fm del barri i tot això i nose que passara aquest estiu, estic molt devastada, ademés no faig esport, estic a casa tancada tot el dia excepte per baixar el gos i no es per donar pena però estic plorant mentrés escric tot això.
Teniu algun consell sobre que fer davant de tot això? Perdó per escriureus tot aquest tostazo, espero que em respongueu, gràcies.
Laia Sala

Hola bonica,
Crec que se t'han barrejat dos temes prou importants de la teva vida:
• estudis - Ara ja s'ha acabat el curs i potser cal analitzar què ha fallat per canviar-ho de cara al curs vinent. Si et costa demanar ajuda als teus pares, per què no demanes unes classes de repàs? (ja des de principis de curs per no acumular els deures).
• Amistat - és fantàstic que el teu grup d'amigues sàpiga acollir una amistat nova, així com també et diré que és genial que tinguis més d'un grup amb qui et sents còmode. Aprofita l'estiu per quedar amb totes les amistats que tens! Fes plans diferents i sigues tu la que proposi activament alguna quedada!
Veuràs com et responen millor del que creus ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico