Fel·lacions
Hola, primer de tot gràcies per llegir-me.
Fa temps que coneca un noi i li tinc molta confiança, i fa poc vam decidir provar de masturbar-nos mutuament. La veritat és que, per ser la meva primera vegada, tot va anar molt bé. (primera vegada de que em masturbessin i de que jo mateixa ho fes). L'altre dia gairebé li xupo però no ho vaig fer per por de que no ho sapigués fer... podries donar-me algun consell de com fer-ho? Gràcies
Mariona Busto

Hola marina!
És normal que no sapiguem com es fa si mai ho heu fet abans, ningú neix ensenyat, així que tranquil·la.
Ens expliques que entre vosaltres hi ha molta confiança, això és fantàstic, i us ha de permetre poder parlar-ne. Una manera d'anar sobre segur és preguntant-li a ell com li agrada que li facin, i si no ho sap perquè també és de les seves primeres vegades, cap problema, entre tots dos podeu anar descobrint des de la curiositat què us agrada i com us agrada que us ho facin.
La nostra recomanació és que vagis a poc a poc, sense pressa, i deixant que entre tots dos us aneu guiant. No oblideu fer servir algun mètode de barrera (preservatiu o banda de làtex) per practicar sexe oral per evitar el contagi d'alguna infecció de transmissió sexual (ITS).
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns Marina!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat