Plissss
Hola tinc una pregunta per vosatres ja que jo tin casi 14 anys y peso 80 kkilos pero encara no he fet l'estiron encara no soc adult,te influencia aixo am que no pugui desengordar,ajuda plisss.em vull veure millor
Alba Garcia

Hola guapo!
Nosaltres sense veure't no podem saber si el teu pes és l'adequat per la teva salut o no.
Dius que no et veus del tot bé, i que t'agradaria veure't millor. Si que, com ens dius, si tens 14 anys estàs en un procés de molts canvis físics. La pubertat et farà experimentant un seguit de canvis en el teu cos, i un d'ells podria ser que fessis, com dius tu, "l'estirón".
De totes maneres pots aprofitar per reflexionar com es el teu estil de vida actualment. Reflexionar sobre la nostre alimentació, sobre l'activitat física que fem, i sobre com en sentim amb nosaltres mateixos i mateixes, són realment les coses que ens diuen si estem portant una vida saludable o no. Més que el pes!
Així que si tens dubtes sobre la teva alimentació o l'activitat física que practiques torna'ns a escriure!
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada!
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org
">www.acab.org