Angoixa
Hola
Us poso en situació:
Ara mateix tinc 16 anys, mesuro 1,67 i peso 50kg.
He patit assetjament escolar durant 7 anys i vaig canviar d'escola però han seguit.
Porto en tractament psicològic i psiquiàtric gairebé 5 anys. Porto aquests 5 darrers anys amb diagnòstic de depressió major, TEPT i Trastorn d'ansietat.
Fa 4 anys que vaig perdre la gana...
Fa un any i mitg em van ingressar perquè m'havia aprimat 12 kg en menys d' 1 any.
En aquest any i mitg m'he engreixat 3kg, però fa un temps que he decidit controlar el meu pes i fer restricció dels aliments. Menjo molt poca quantitat i allò que menjo miro que no engreixi molt, i si ho fa, després em sento malament. No vull menjar. Només vull aprimar-me, estic com obsessionada amb aprimar-me i em peso cada matí, comprovant que m'estic aprimant.
Intento possar fre a aquest pensament però no sé com fer-ho... no puc fer-ho... em fa por engreixar-me...
Carlota López Ballestar

Bon dia guapa!
Primer de tot vull donar-te les gràcies per escriure i explicar tot el que t'ha passat.
La veritat és que quan rebo consultes així em sento molt malament perquè NINGÚ MEREIX QUE LI FACIN MAL, NINGÚ!
Per això d'entrada ja vull dir-te que tu no tens la culpa del que et va passar i que no t'ho mereixies, estic segura que deuries patir molt i que seria molt difícil de gestionar.
Suposo que ets conscient que el que està passant amb el menjar, aquest no tinc sensació de gana, està molt relacionat amb la teva angoixa... amb el teu patiment emocional.
Sé que has estat amb varis psicòlegs i que has fet diversos tractaments i que deus estar farta però penso que necessites algú que pugui acompanyar-te amb tot aquest malestar. Que tinguis un espai on parlar de les teves emocions, del que et va passar i del que sents ara. Un psicòleg amb el que treballar tot això més enllà de que l'etiqueta sigui l'ansietat, la depressió o el trastorn alimentari.
Demanar ajuda sempre és de persona valenta i tu has demostrat ser-ho.
Saps que el problema no el tens al cos ni la solució en el menjar... tot és emocional i relacionat amb la teva autoestima.
Si vols pots trucar a l'ACAB i parlar directament amb mi.
Intentarem buscar la millor solució.
Una abraçada gegant
Carlota López Ballestar
Psicòloga
Carlota López Ballestar
Bon dia guapa!
Si vols pots trucar a l'ACAB i parlar directament amb mi --> www.acab.org
Intentarem buscar la millor solució.
Una abraçada gegant
Carlota López Ballestar
Psicòloga