Sóc Lesbiana, bi o hetero?
Hola!
Tinc un problema... Fa un temps jo tenia a super clar el fet de que a mi m'agradaven els nois i que jo era hetero si o si (no per presió dels demés ni res, per que en el meu grup d'amics el ser hetero es lo extrany...), i doncs un día vaig anar a veure a una amiga a un partit, total que tot bé fins que va sortir tot l'equip a jugar, i la vaig veure... No vaig poder aportar en tot el partit la mirada d'aquella noia, res més sonava allà, només era ella, no es perquè fos ni super guapa ni estigues bona sino per l'actitud per com era o com tractava i com estava amb les companyes... Al sortir d'allà vaig esperar fora del pavello per si sortia dir que havien jugat molt bé o algo per l'estil, pero al apropar-me no vaig poder dir res, i encara era més maja en persona... I ara estic molt confosa per que mai m'havia atragut una noia... Ni un noi d'aquest manera...
Doncs gràcies a redacció i a la gent que porta a terme això perquè encara que no ho llegiu, m'ho he pogut treure de sobre.
Helena Angel

Hola Aidualc,
Sí que ens ho llegim sí! Cadascuna, una per una, totes les consultes que ens feu al consultori ;) !
La sensació que ens descrius sembla que va ser molt intensa! Què bé poder sentir quelcom tan fort, oi?
Nosaltres no podem dir-te si ets lesbiana, bisexual o heterosexual. El que sí que podem fer és dir-te què defineix la nostra orientació sexual. Doncs bé, l'orientació sexual es definexi en funció de qui t'enamores, no amb qui tens relacions sexuals o "lios". És a dir, amb qui estableixes vincles de compromís, intimitat i passió!
Per tant, et falta sentir moltes més coses i viure més experiències!
Una abraçada enorme i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com