Tinc Anorèxia Nerviosa!! Nose que fer
La questio es que em veig grassa, l’altre gent diu que estic super prima però jo no m’els crec xq jo no em veig prima, vaig a pesar cada setmana i a vagades cada 15 dies cada vegada que vaig al metge a pesar jo penso que m’ he engreixat xq mai em volen dir el pes va haver-hi una temporada que m’el deien pero ara ja no i jocrec q aixo es xq m’estic engreixant, tinc por d’engreixar-me sempre miro de menjar coses que no engreixin. Tinc una app al mobil que es per calcular el IMC i tmb una per fer exercici, faig exercici. A vagades consulto a Pro-Ana Pro-Mia. M’han amanesat mil cops de q m’ingressarien pero mai ho han fet llavors jo ja no m’els crec. Tmb em fa vergonya menjar devant de gent desconeguda he intentat vomitar pero mai m’ha sortit i aquest estiu crec que no anire amb pantalons curts per por que s’em sobressorti la xixa. Crec que no em deixo res per explicar
Ja us havia escrit pero nose si ho vaig enviar be, i apart em vaig deixar informacio. ❤️ Gràciess.
Alba Garcia

Hola guapa!
Si em sembla que ja he contestat a l'altre missatge que vas enviar. Gràcies per donar-nos més informació, així sabem una mica més de tu ;)
Tot això que et passa és molt normal si estàs patint una anorèxia. Totes aquestes pors, tots aquests pensaments i totes aquestes emocions. Tot això fa que et sentis fatal, i per molt que pensis que controlant el pes i la teva imatge estaràs millor, potser si que al instant pensaràs que si, però veuràs que no, que està dins d'aquest espiral no et farà sentir-te bé amb tu mateixa. De veritat que m'agradaria poder-te ajudar a entendre millor això que et passa. Així que si vols, parla-ho amb els i les de casa, i truca per venir-nos a veure un dia. Si vols pots demanar per mi!
Et torno a deixar el telèfon del ACAB (associació contra l'anorèxia i la bulímia) 93 454 91 09.
Un petonet!
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org
">www.acab.org