Depilació púbica
Bones! Resulta q jo fa dos o tres anys q em depilo amb cera calenta les angonals, però he pensat q estaria bé depilar-m'ho tot. El q no sé és si això és gaire recomanable i tampoc sé amb què fer-m'ho. Ho he buscat per internet però diu que les cremes no són bones i amb les cutxilles et pots tallar. Em podries donar alguna recomanació de com fer-ho?
Moltes gràcies!!
Alba Garcia

Hola guapa!
Si et vols depilar tot el pubis també ho pots fer amb cera calenta. No sé si t'ho fas tu a casa o vas a algun centre de depilació.
La zona íntima és molt delicada, i també té una forma que resulta difícil de depilar, si ho fas amb gillette com dius és fàcil de que puguis tallar-te i a més quan surten els pels pot ser que notis una mica de picor i molèstia.
Els i les professionals de la zona genital (llevadors/es, ginecòlegs/es) no solen recomanar una depilació total el pubis. El pel ens protegeix de possibles infeccions, i a més treure'l implica que la zona es pugui irritar... així que pensat-ho bé!
Sempre pots començar per entrar-te una mica més les engonals i retallar el pèl de més endins.
Espero haver-te ajudat!
Un petonet!
Alba Garcia
Psicòloga