El meu novio no ejacula...
Hola!! Moltes gràcies per resoldre els dubtes a tothom i espero que em resolgueu el meu també, porto 6 mesos amb el meu novio i fa unes semanes vam començar a masturbar-nos ja que ja ens veiem preparats, però quan jo li estic fent una palla en ell no ejacula i no se si es que ho faig malament o per que és i tinc por de fer-ho malament i que em deixi.
Vosaltres sabrieu que és? Espero que m'ajudeu!!
Petons😘😘
Helena Angel

Hola Laau,
Moltes gràcies per valorar la feina que fem, ens agrada saber que us és útil :) !
Pel que ens expliques poden passar diverses coses:
• Que tingui ejaculació retardada. Si quan ell es masturba sol també li costa ejacular o no ejacula, és possible que tingui ejaculació retardada (o segons l'edat que tingui que encara no estigui desenvolupat del tot a nivell d'òrgans sexuals interns).
• Que no es deixi anar del tot quan està amb tu per nervis o por al que puguis pensar. Normalment aquesta és més freqüent que l'anterior.
• que tingui molta pell al gland i no pugui quedar descobert del tot si en erecció intentem baixar la pell del penis (fimosi).
Si ell sol sí que pot ejacular, potser et podria ensenyar com es masturba ell. Pot agafar la teva mà i guiar-la, per a que tu aprenguis quins són els moviments. No naixem ensenyats, per tant, hem d'aprendre!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com