I després de la primera vegada, què?
Bona nit, després de tant romiar-ho m’he decidit escriure.
Tinc un gran dubte i un gran problema. Farà quasi una setmana que vaig perdre la virginitat per primera vegada i la veritat es que tot va anar molt bé. Ho hem anat fent i ja ho hem intentat unes 5 vegades... Dic intentat perquè ell ha acabat (ha arribat a l’orgasme) i jo encara no.
No només és aquest el problema. Quan ho fem, jo no sento cap plaer i la veritat es que preferiria no fer-ho. Inclús, alguns cops em fa mal... Hem provat diferents postures, però segueixo sense sentir gens de plaer.
Que m’aconselles?
Gràcies i el treball que feu és de molt valorar!
Helena Angel

Hola D,
El que et passa és completament normal, a nivell de sensibilitat, les dones tenim molta més sensibilitat a l'exterior de la vagina que a l'interior, la zona del clítoris i els seus voltants estan plens de terminacions nervioses, per això la penetració NO és la pràctica sexual amb la que les dones aconstumen a arribar a l'orgasme.
T'animem a que investiguis tu mateixa amb la zona del clítoris, estimula't, acarona't la zona, i poc a poc veuràs com vas augmentant les sensacions ;)
Després només caldrà que ensenyis la teva parella com fer-ho i no donar tanta importància a la penetració. I sobretot si no ho vols fer, no ho facis, recorda, si no hi ha un Sí, és un No.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com