Anorexia
Hola bones, tinc 18 anys, medeixo 1,55 i actualment peso 39 kg, tot i que vaig arribar a 37kg en els pitjors moments... M'han diagnosticat anorèxia alguns metges però m'agradaria saber que n'opineu vosaltres del meu pes.
A més a més sóc una noia ciclista i des de que em van diagnosticar aquest trastorn no em deixen fer esport, creieu que és el correcte o podria continuar fent-ne?
Gràcies.
Alba Garcia

Hola guapa,
Gràcies per escriure'ns al consultori i confiar en nosaltres per demanar-nos ajuda.
Dius que has rebut un diagnòstic d'Anorèxia. Això com t'ha fet sentir? Entenc que deus estar passant per una situació complicada i que et fa patir.
Com deus saber l'anorèxia nerviosa no és diagnostica a través del pes. L'anorèxia està dins de la categoria de trastorn mental perquè l'arrel de la problemàtica neix en la basant psicològica de la persona. I això pot desplegar una sèrie de simptomes com per exemple la pèrdua de pes, el control del menjar, etc.
Amb les dades que ens has deixat, si que podem veure que estàs en un infrapes bastant important i et recomanem que puguis seguir les indicacions dels o de les professionals que volen ajudar-te.
Si tens dubtes, si creus que necessites parlar d'això, pots posar-te en contacte amb nosaltres trucant al ACAB 93 454 91 09 i així podem escoltar-te i intentar buscar la millor manera d'ajudar-te.
Una abraçada!
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org
">www.acab.org