Ús de cookies
Adolescents.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto

Hola? Fa el cub de Rubik en un minut i mig i fent malabars [VÍDEO]

Ravi Fernando és un estudiant d'Stanford capaç de resoldre el cub de Rubik en un "pim pam", amb una sola mà i mentre fa malabars. Li dediquem un "ole tu"? Quin màquina...

| Actualitzat el 07/03/2013 a les 12:27h

COMENTARIS

+5
-10
Impresionant
Anònima36, 07/03/2013 a les 13:35
Primera!! Puff impresionant!
+41
-2
*__*
wow!, 07/03/2013 a les 14:08
tio ets el puto amo! res mes a dir^^
+8
-1
guau!!
Anònimat, 07/03/2013 a les 14:31
IM-PRES-SIO-NANT!!
+2
-8
xfvsd
Anònim csbcvrtg, 07/03/2013 a les 15:35
quin fàstic! ya no manyaré mai més francfurts!!!
+6
-1
uaaaaalaaaa
Anònimuus, 07/03/2013 a les 15:48
olé tuuuuuuuuuu
+4
-2
Flipaaannntt
Andreacccppp, 07/03/2013 a les 17:40
No se si soc tonta pero no el se fer ni sentada al sofa durant una horaaaaa
+0
-4
safd
Anònim69, 07/03/2013 a les 17:41
i a part d'aixo fa algu util o ...
+2
-1
Waaw
Buixaa, 07/03/2013 a les 17:49
Pero kin crac de tiu!!! O.o Me kedaat amb la boca obertaaa!!
+5
-1
Catalunya t'estimo!
Anònimaaa, 07/03/2013 a les 18:31
Joooooooooder el pavo! vaya crac!
+4
-1
holaa
Anònimaaaaaa, 07/03/2013 a les 18:51
putuu amooo!!

si us encanta barcelona, seguiume!!!


http://galettagala.tumblr.com/
+2
-1
*-*
Jo mateixaa, 07/03/2013 a les 21:29
Fua, molt més que un ole tu..INCREÍBLE.
+3
-1
ejszsdfmckesmd
juditika, 07/03/2013 a les 22:09
Flipa.. i a mi que em costa fer una cara:')


http://quienlasiguelaconsigueylonuestrosumaysigue.overblog.com/
+0
-0
freak!
eeegiir, 08/03/2013 a les 12:59
k friki pero molt complicat i xulo ! jo no el se fer ni amb dos mans !
visca catalunya lliure !