Així de sexy apareix Emma Watson a la portada de la revista GQ [FOTO]

Aquella nena que en el seu dia interpretava el personatge d'Hermione Granger a la saga Harry Potter, s'ha anat fent gran i cada cop més i més guapa! Aquí la teniu convertida en la protagonista de la portada de la revista GQ on la podem veure vestint súper sexy i ensenyant una mica de carn de manera súper elegant! Guapa!

| 03/04/2013 a les 16:34h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, revista, sexy, emma watson, GQ

COMENTARIS

jfvfdhda
Anònimhfdaghfseh, 03/04/2013 a les 16:44
+60
-15
Ams... ARA TÉ EL CABELL LARG?

VISCA CATALUNYA, PETONS ADOLESCENTS.
hytrhfhfg
Anònimgtrhrfhr, 03/04/2013 a les 16:44
+4
-47
primeraaaaaaa
fsdgety
Anònimvsdfgnthge, 03/04/2013 a les 16:45
+17
-11
QUE 'APA.
primeraa?
SAY HOLA PA TI MI COLA, 03/04/2013 a les 16:45
Molt interessant
+141
-8
A mi el que faci ella em semba bé perque és molt maja i em cau molt bé, si vol posar-se així ho pot fer.

Petons Aolescents

VISCA CATALUNYA LLIURE

POLSERES AMUNT
dlajdfñaijfda
Anònimoooo, 03/04/2013 a les 16:48
+22
-45
una mica putilla no?
Harrypottersempre*_*
........................., 03/04/2013 a les 16:49
+48
-2
Sóc molt fan de l'Emma i trobo que té molt bon gust que és una gran actriu i que no perd el cap pel fet de tenir fama, a més, és molt guapa i s'arregla super bé.

Però està una mica rara a la foto no?? El cap i el cos no convinen del tot...

VISCA CATALUNYA!
es guapa aeiou ahahahahaahahah
Anònimjajaajjjejeejjeijijojojujuuuuu testimu mes que M'A, 03/04/2013 a les 17:02
+21
-0
Amb lu petiteta que era quan feia de Hermione a Harry Potter!! Es guapa
bahh
woqh, 03/04/2013 a les 17:25
+7
-12
massa roba...
bvofidnbg
Anònimasjnfa, 03/04/2013 a les 18:01
+20
-0
Opino que el cabell llarg li queda millor, o almenys a mi m'agrada mes:)
que rara que surt!
Anònimmmm!, 03/04/2013 a les 18:05
+7
-3
no sembla ella!
j
Anònimk, 03/04/2013 a les 18:06
+13
-1
eees cooom el bestit que porta la jula roberts a pretty woooman quan fa de puta!
pd: a mi tambe magrada mes amb els cabells llargs ancara que amb els curts també esta molt guapa!
Petonets!
erildkj odfin
Anònimaaoseijd v, 03/04/2013 a les 18:06
+7
-1
k fooort no le recooneeeguut!!!!!!!!!Ö
jajajjaa mooolt guapa*-*
lalalalabum.
Pimpampum., 03/04/2013 a les 18:08
+7
-2
Deu ser una perruca o photoshop, l'Emma actualment porta el cabell curt!

Molt guapa!

Petons, VISCA CATALUNYA! ||*||
O.o
Anònimaaaaaaa, 03/04/2013 a les 18:43
+4
-0
Es el mateix vestit que a la peli de Pretty Woman!!
anetsj
rhnbatsr, 03/04/2013 a les 19:16
+5
-0
els cabells deuen ser una perruca, si us hi fixeu no fan cap mena d'ombra i tenen una forma molt estranya al pit!
mnukyojr
agsh, 03/04/2013 a les 19:30
+9
-5
Va vestida com una puta! Ja sé que ara tots em matareu a negatius, però feu el que vulgueu, perquè és la meva opinió i us he criticat a cap de vosaltres. Reconec que és guapa i tot el que vulgueu, però FA FALTA QUE ES VESTEIXI AIXÍ?? I no perquè sigui famosa tots li hem de fer la pilota, estic segura que si una noia "normal" (em refereixo a no famosa) vingués vestida així al vostre insti segur que tots la deixaríeu fatal i no pararíeu de criticar-la en tot l'any. Però es clar, és l'Emma Watson!! cudadín que és famosa!!!!!

PD: Ho torno a repetir: voteu negatiu si voleu, però és la meva opinió i ho havia de dir.
j
Anònimk, 03/04/2013 a les 19:38
+5
-2
per la que diu que li es igual que la matem a negatius, hi ha una ENORME diferencia entre anar al insti aixi i sortir a la portada duna revista com a model amb la roba que than demanat que et posis, saps? i tambe la diferenciaa dedat, les que van a lintitut pues quans anys 18 i menos i akesta deu tenir 22 o mes ni idea bueno el fet es que es mes gran, si? ia esta.
ffffff
Marieta, 03/04/2013 a les 19:42
+2
-1
Akesta tia va cambian de cabell cada diaa un dia llarg altra curt i un altra dia aver si surt calva XDXDXDXDXDXDXD un petonassss adolescents
guapa!!
fehdjnt, 03/04/2013 a les 19:46
+5
-1
que guapa no?
pues uaha
luke el koala, 03/04/2013 a les 21:01
+1
-2
una mica puta sembla... perdoneu pero algu u havia de dir
emmmmmmma
Anònimkk, 03/04/2013 a les 21:21
+1
-1
ja buenu, se'n diuen extensions i photoshop (que segons la meva opinió no els necessita)
Anonimaaaaa
PRETI WOMAN, 03/04/2013 a les 22:32
+1
-0
Es el mateix vestit k al peli de pretti woman pero amb diferents colors!!! AAA! I li keda MB!
uwrk
4ywye, 03/04/2013 a les 22:33
+1
-0
¿i...? Jo no li veig res de dolent.






Petons.
emmm
laverdáehquenuncamabianpreguntaoezo, 03/04/2013 a les 23:12
+1
-0
titlleu-me de boig, pero no se li veu com una marca al coll que separa el cap del cos? i el cabell...
estrany no?


Visca Catalunya Independent //*//!
polseresvermellesgermanagermanesmasbffsvivoenmimundo
Anònimmelocotonpmanzanaperapinyaplatano, 04/04/2013 a les 00:00
+1
-0
Es molt guapa, i el cabell li queda be tant curt com llarg
N teniu ni ideea
Anònimaaaaaa!, 04/04/2013 a les 19:29
+0
-0
Aquest vestit el porta xq ara a fet una nova peli in va de nena bona presisament, va com mes macarra, i li han posat extensions, com a de portar perruca???!
N teniu ni ideea
Anònimaaaaaa!, 04/04/2013 a les 19:35
+0
-0
Aquest vestit el porta xq ara a fet una nova peli in va de nena bona presisament, va com mes macarra, i li han posat extensions, com a de portar perruca???!
dios!
Anònimaa, 06/04/2013 a les 10:50
+0
-1
esta esqueletica....