En Roger Argemí, finalista de TeenStar, presenta la seva primera cançó [VÍDEO]

Va ser un dels finalistes de la primera edició de TeenStar, es diu Roger Argemí, és d'Igualda i acaba d'estrenar a Youtube la seva primera cançó pròpia: "Ho he aconseguit". Des d'Adolescents.cat et volem felicitar crac! Endavant Roger!

| 03/04/2013 a les 17:17h
Arxivat a: TEENSTAR, roger argemí, cançó, teenstar


Per cert, molt aviat us anunciarem el dia que s'obrirà la participació per TeenStar 2!

COMENTARIS

fdgsvg
Anònimmmmmmm, 03/04/2013 a les 17:28
+13
-2
Dimarts dia 14 de maig, els usuaris de les xarxes socials que es considerin catalans, que vulguin a una Catalunya lliure i sobretot, que lluiten perquè no ens robin el que és nostre... Canvieu de foto de perfil o de portada durant uns dies, o el temps que volgueu, per cridar CATALUNYA INDEPENDENT i a la vegada lluitar perque no ens critiquin la nostra música amb català!
La foto que heu de posar esta en els següents links: (


http://www.servimg.com/u/f72/17/06/97/63/catalu12.jpg


si vols la imatge orginal) o aquesta (


http://i72.servimg.com/u/f72/17/06/97/63/14m10.jpg


si vols publicar la imatge de la vaga del 14 de Maig). El dia 14 de maig, juntament publicant-les, posarem ''Lliures'' en la descripció de la fotografia o mitjançant una publicació.
Que em dius, T'APUNTES?

Salutacions de part de tota la gent que aporta una petita cosa, amb l'esperança que algun dia, puguem dir ... CATALUNYA LLIURE!
Còpia i enganxa aquest missatge i envia'l als teus amics o publica'l en una xarxa social, tots junts, podem!

QUE NO ET ROBIN LA LLENGUA, QUE NO ET ROBIN LA MÚSICA AMB CATALÀ I LLUITEM PER UN PAÍS LLIURE!
CRACK!
caaaaaaaaaaaaataalunya, 03/04/2013 a les 17:28
+7
-1
NOI ETS UN CRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK!
cantas molt bé!
hdfhgfsdghdf
Anònimfwewfrwefw, 03/04/2013 a les 17:28
+37
-1
Que bonica :) endevant amb aquest món!
ole
pell de gallinaaaaaaa, 03/04/2013 a les 17:29
+8
-1
pell de gallina! a seguir lluitan
DFSA
Anònimaaaaaaaaaaaaaaaaaa, 03/04/2013 a les 17:30
+6
-1
Que bona la canço! M'encanta, preciosa.
Dit amunt per l'independència!!!
CATALONIA IS NOT SPAIN!
rooogeer
moniiii, 03/04/2013 a les 17:50
+3
-0
qee crak qetts rogeer, aniiims:)
*-*
gemma _5, 03/04/2013 a les 17:52
+2
-1
mencantes!
DIIOOS
Anònimaxd, 03/04/2013 a les 18:02
+3
-0
Canta molt bé! I la cançó molt bonica!

P:D: Arribaràs lluny!
Gràcies
Roger Argemí, 03/04/2013 a les 18:13
+15
-0
Hola!! Moltes gràcies per mirar-lo! El meu objectiu és que el vegi tota la gent possible! Si el compartiu em faríeu un gran favor! Per cert, aquí us deixo el meu twitter i Facrebook :)

@RogerAndGuitar
www.facebook.com/RogerAndHisGuitar o Roger Argemí
FELLICITATTSS!!
Anònimaaaaaaaa:D, 03/04/2013 a les 19:31
+1
-0
Felicitaattts Rogerrr perfiii sabia qe tu mereixies de vritatt!!! M'encantess!!
FELLICITATTSS!!
Anònimaaaaaaaa:D, 03/04/2013 a les 19:34
+1
-0
Felicitaattts Rogerrr perfiii sabia qe tu mereixies de vritatt!!! M'encantess!!
Oleee!!
ndchqvmvqervjqev, 03/04/2013 a les 19:37
+1
-0
Molt bee roger jajaja quan et fagis famos recorda al teu company de classe eeh!!
pfff*-* ROGER
Iveeet:), 03/04/2013 a les 20:36
+4
-0
Moltes felicitaaats Roger! Et porto seguint des de fa molt i sabia des del primer moment que acabaries triunfant! Cantes perfecte, tens molt sentiment, ets guapissim,... pfff*-* aquesta cançó es preciosa, m'encanta m'encanta i m'encanta com tu ROGER. Molta Sort
co pi a da
HEY NOW, 03/04/2013 a les 20:49
+5
-0
Està mooolt bée, però no sé si coincidiu amb mi, AIXÓ ES UNA COPIADA DEL VERDAGUER, res méss!! Apa, petons Adolescents!

VISCA TERRA LLIURE ||*||
co pi a da
HEY NOW, 03/04/2013 a les 20:51
+2
-2
Està mooolt bée, però no sé si coincidiu amb mi, AIXÓ ES UNA COPIADA DEL VERDAGUER, res méss!! Apa, petons Adolescents!

VISCA TERRA LLIURE ||*||
M'encantees!!
AnNaAAAAA, 03/04/2013 a les 21:25
+7
-0
Potser si que el de dalt te una mica de rao. Però esque allà als agraiments ja ho deia el Roger que l'Enric l'habia ajudat, no? Tot i aixi la cançó m'encanta moltissim! Tens una veu preciosa ;) Ja le ensenyat als meus amic pel face :P Felicitats Roger, segur qe acabas complint el teu somni!!!!! :D
............
California . . . . . . . . . , 03/04/2013 a les 21:56
+3
-6
No m'agrada, no se l'entén, la veu deixa anar aire, la lletra és cursi, etc!

PD: Sóc cantant sé com va aquest món i sé veure quan algú ho fa realment bé o no. Aneu menjant del menjadero que només trobareu coses com aquestes.
ADOLESCENTS.CAT AJUDA
*MUSICA*, 03/04/2013 a les 22:19
+2
-0
EEEI, ESTA SUPER BÉ! TINC UN GRUP DE MÚSICA I TENIM 12 CANÇONS PRÒPIES, COM LES FEM REALS? COM LES PUBLIQUEM? AJUDA SISPLAU:)

UN PETÓ BEN GRAN:)
wdlwsdb
alexita , 03/04/2013 a les 23:24
+1
-0
Pel k diu :Aneu menjant del menjadero que només trobareu coses com aquestes.

Veig k no valores gaire a la gent.. x lu menys ell te un gran valor a ensenyar el k apren , molta gen no te la oportunitat com la te ell .. Crec k de defectes en te tothom.. pero avans de dir coses aixi mirat a tu !


Roger, segueix aixi k vals molt ! :)
oooooohh
k crak, 04/04/2013 a les 18:38
+2
-0
Mira k a mi no magrada gens la música en català, però akest noi canta tan bé i la cançó és tranquileta,M'ENCANTA
PD:♥♥♥ROGER ARGEMÍ♥♥♥
asdfghjklñ
Anònimaaaaaaaaaa, 05/04/2013 a les 00:55
+0
-0
Impresionant!!!!!!!!