Ús de cookies
Adolescents.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto

En Roger Argemí, finalista de TeenStar, presenta la seva primera cançó [VÍDEO]

Va ser un dels finalistes de la primera edició de TeenStar, es diu Roger Argemí, és d'Igualda i acaba d'estrenar a Youtube la seva primera cançó pròpia: "Ho he aconseguit". Des d'Adolescents.cat et volem felicitar crac! Endavant Roger!

| Actualitzat el 03/04/2013 a les 17:17h


Per cert, molt aviat us anunciarem el dia que s'obrirà la participació per TeenStar 2!

COMENTARIS

+13
-2
fdgsvg
Anònimmmmmmm, 03/04/2013 a les 17:28
Dimarts dia 14 de maig, els usuaris de les xarxes socials que es considerin catalans, que vulguin a una Catalunya lliure i sobretot, que lluiten perquè no ens robin el que és nostre... Canvieu de foto de perfil o de portada durant uns dies, o el temps que volgueu, per cridar CATALUNYA INDEPENDENT i a la vegada lluitar perque no ens critiquin la nostra música amb català!
La foto que heu de posar esta en els següents links: (


http://www.servimg.com/u/f72/17/06/97/63/catalu12.jpg


si vols la imatge orginal) o aquesta (


http://i72.servimg.com/u/f72/17/06/97/63/14m10.jpg


si vols publicar la imatge de la vaga del 14 de Maig). El dia 14 de maig, juntament publicant-les, posarem ''Lliures'' en la descripció de la fotografia o mitjançant una publicació.
Que em dius, T'APUNTES?

Salutacions de part de tota la gent que aporta una petita cosa, amb l'esperança que algun dia, puguem dir ... CATALUNYA LLIURE!
Còpia i enganxa aquest missatge i envia'l als teus amics o publica'l en una xarxa social, tots junts, podem!

QUE NO ET ROBIN LA LLENGUA, QUE NO ET ROBIN LA MÚSICA AMB CATALÀ I LLUITEM PER UN PAÍS LLIURE!
+7
-1
CRACK!
caaaaaaaaaaaaataalunya, 03/04/2013 a les 17:28
NOI ETS UN CRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK!
cantas molt bé!
+37
-1
hdfhgfsdghdf
Anònimfwewfrwefw, 03/04/2013 a les 17:28
Que bonica :) endevant amb aquest món!
+8
-1
ole
pell de gallinaaaaaaa, 03/04/2013 a les 17:29
pell de gallina! a seguir lluitan
+6
-1
DFSA
Anònimaaaaaaaaaaaaaaaaaa, 03/04/2013 a les 17:30
Que bona la canço! M'encanta, preciosa.
Dit amunt per l'independència!!!
CATALONIA IS NOT SPAIN!
+3
-0
rooogeer
moniiii, 03/04/2013 a les 17:50
qee crak qetts rogeer, aniiims:)
+2
-1
*-*
gemma _5, 03/04/2013 a les 17:52
mencantes!
+3
-0
DIIOOS
Anònimaxd, 03/04/2013 a les 18:02
Canta molt bé! I la cançó molt bonica!

P:D: Arribaràs lluny!
+15
-0
Gràcies
Roger Argemí, 03/04/2013 a les 18:13
Hola!! Moltes gràcies per mirar-lo! El meu objectiu és que el vegi tota la gent possible! Si el compartiu em faríeu un gran favor! Per cert, aquí us deixo el meu twitter i Facrebook :)

@RogerAndGuitar
www.facebook.com/RogerAndHisGuitar o Roger Argemí
+1
-0
FELLICITATTSS!!
Anònimaaaaaaaa:D, 03/04/2013 a les 19:31
Felicitaattts Rogerrr perfiii sabia qe tu mereixies de vritatt!!! M'encantess!!
+1
-0
FELLICITATTSS!!
Anònimaaaaaaaa:D, 03/04/2013 a les 19:34
Felicitaattts Rogerrr perfiii sabia qe tu mereixies de vritatt!!! M'encantess!!
+1
-0
Oleee!!
ndchqvmvqervjqev, 03/04/2013 a les 19:37
Molt bee roger jajaja quan et fagis famos recorda al teu company de classe eeh!!
+4
-0
pfff*-* ROGER
Iveeet:), 03/04/2013 a les 20:36
Moltes felicitaaats Roger! Et porto seguint des de fa molt i sabia des del primer moment que acabaries triunfant! Cantes perfecte, tens molt sentiment, ets guapissim,... pfff*-* aquesta cançó es preciosa, m'encanta m'encanta i m'encanta com tu ROGER. Molta Sort
+5
-0
co pi a da
HEY NOW, 03/04/2013 a les 20:49
Està mooolt bée, però no sé si coincidiu amb mi, AIXÓ ES UNA COPIADA DEL VERDAGUER, res méss!! Apa, petons Adolescents!

VISCA TERRA LLIURE ||*||
+2
-2
co pi a da
HEY NOW, 03/04/2013 a les 20:51
Està mooolt bée, però no sé si coincidiu amb mi, AIXÓ ES UNA COPIADA DEL VERDAGUER, res méss!! Apa, petons Adolescents!

VISCA TERRA LLIURE ||*||
+7
-0
M'encantees!!
AnNaAAAAA, 03/04/2013 a les 21:25
Potser si que el de dalt te una mica de rao. Però esque allà als agraiments ja ho deia el Roger que l'Enric l'habia ajudat, no? Tot i aixi la cançó m'encanta moltissim! Tens una veu preciosa ;) Ja le ensenyat als meus amic pel face :P Felicitats Roger, segur qe acabas complint el teu somni!!!!! :D
+3
-6
............
California . . . . . . . . . , 03/04/2013 a les 21:56
No m'agrada, no se l'entén, la veu deixa anar aire, la lletra és cursi, etc!

PD: Sóc cantant sé com va aquest món i sé veure quan algú ho fa realment bé o no. Aneu menjant del menjadero que només trobareu coses com aquestes.
+2
-0
ADOLESCENTS.CAT AJUDA
*MUSICA*, 03/04/2013 a les 22:19
EEEI, ESTA SUPER BÉ! TINC UN GRUP DE MÚSICA I TENIM 12 CANÇONS PRÒPIES, COM LES FEM REALS? COM LES PUBLIQUEM? AJUDA SISPLAU:)

UN PETÓ BEN GRAN:)
+1
-0
wdlwsdb
alexita , 03/04/2013 a les 23:24
Pel k diu :Aneu menjant del menjadero que només trobareu coses com aquestes.

Veig k no valores gaire a la gent.. x lu menys ell te un gran valor a ensenyar el k apren , molta gen no te la oportunitat com la te ell .. Crec k de defectes en te tothom.. pero avans de dir coses aixi mirat a tu !


Roger, segueix aixi k vals molt ! :)
+2
-0
oooooohh
k crak, 04/04/2013 a les 18:38
Mira k a mi no magrada gens la música en català, però akest noi canta tan bé i la cançó és tranquileta,M'ENCANTA
PD:♥♥♥ROGER ARGEMÍ♥♥♥
+0
-0
asdfghjklñ
Anònimaaaaaaaaaa, 05/04/2013 a les 00:55
Impresionant!!!!!!!!