REBOSTERIA: La Marta ens ensenya a preparar un "Brownie" deliciós en 2 minuts

Arriba el cap de setmana, i la nostra experta en pastissets, la Marta Cànovas, es posa el davantal per preparar les receptes més ensucrades del planeta! Preneu nota, perquè avui la "Martuki" ens enseya a cuinar un "Brownie" per llepar-nos els dits i sorprendre amics i família! =)

| 19/04/2013 a les 13:25h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, Brownie, recepta, rebosteria, marta cànovas, adolescents.cat

Brownie

Hola Adolescents! Com anem?  

Avui us porto una recepta per llerpar-vos-hi els dits i, a més, súper fàcil i ràpida de fer. Ideal per quan vénen els amics a casa a berenar, a fer deures o a veure el partit de futbol.

Avui toca fer un Brownie, el típic pastisset americà de xocolata. Se sol acompanyar amb una bola de gelat de maduixa, de vainilla o fins i tot hi ha gent que hi posa xarop de xocolata, de maduixa, de carmel... És opcional, al gust de cadascú!  

Anem per feina! Aquesta és la matèria primera que es necessita:

-una tassa, mug.    



Procediment: (en aquest ordre ho aneu tirant a dins de la tassa)
  • 3 cullerades de sucre
  • 1/4 de tassa de farina
  • 2 cullerades de cacau en pols sense sucre
  • 1 ou
  • 3 cullerades de llet
  • 3 cullerades d'oli
  • 3 cullerades de "pepites" de xocolata
  • Unes gotes d'extracte de vainilla
  • Un pessic de sal
El més divertit d'aquesta recepta és que, quan ho tenim tot a dins de la tassa, barregem amb una cullera fins que quedi tot ben homogeni (sense gromolls) i ho posem al microones a la temperatura màxima, uns 2 minuts. No us ho creureu, però ja estarà llest per menjar a cullerades. Ei! Vigileu perquè la tassa cremarà moltíssim! Us asseguro que està boníssim =)!

Qui no ha tingut un desig de xocolata o de pastisset en un moment determinat? Doncs si teniu aquests ingredients i dos minuts per fer-ho, teniu assegurat un BROWNIE excel·lent! Proveu-ho va! Si teniu algun dubte, ja ho sabeu: via twitter, Facebook o per e-mail, jo us el resolc sense problema!

Volia donar les gràcies a la Judith i la Míriam per escriure'm al correu ([email protected]). Totes dues em pregunten més o menys el mateix: Com puc saber quan estan fetes les cupcakes o un pastís? La resposta és que sempre cal esperar el temps concret per cada recepta i sobretot mai obrir el forn abans d’hora. Quan veieu que més o menys ha passat el temps, podeu obrir, agafar un escuradents o una varilla metàl·lica, punxar la massa, i si us surt completament neta és que ja està llest!

Fins la setmana que ve!



Marta Cànovas:   

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

fdsf
Anònimfdsf, 19/04/2013 a les 14:01
+11
-8
si ho faig jo dubto que sigui comestible..petooooooons!
ddddddddddddg
olaaaaaaaaaaaasdfjhj, 19/04/2013 a les 14:04
+13
-5
Ovbiament si ho fem una tassa no quedarà com la primera imatge...

Petons adolescents!
AAAAAAAASD
olaaaaaaaaaaaasdfjhj, 19/04/2013 a les 14:06
+49
-11
habera si ho fem en una tassa la primera imatge crec que sobra...
INDEPENDÈNCIA!! DITET AMUNT :)
Petons adolescents!
mhmg
hgm, 19/04/2013 a les 14:17
+18
-37
HOLA ESTIC FELIÇ! SE QUE NO BE A CONTE, I QUE SEGURAMENT NO US INTERASSA, PERO ES QUE ESTIC TANT FELIÇ QUE CREC QUE HO HA DE SABER TOTHOM!!!! I el motiu? Ben senzill, TAYLOR SWIFT JA HA COMENÇAT EL PROXIM ALBUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!TOTES LES SWIFTIES, DITET VERD AMUNT!
Visca el barça!!
Anònima independentista, 19/04/2013 a les 14:37
+14
-5
Això ho he fet jo a la meva escola unes quantes vegades i queda fastigós. O se't desborda de la tassa, o es queda cru per dins. Vaig estar 3 dies amb una gastrointeritis igual que tres amigues més de la meva classe. Només aviso. :D
Petons adolescents!!
Visca el barça!!
Anònima independentista, 19/04/2013 a les 14:40
+5
-4
Això ho he fet jo a la meva escola unes quantes vegades i queda fastigós. O se't desborda de la tassa, o es queda cru per dins. Vaig estar 3 dies amb una gastrointeritis igual que tres amigues més de la meva classe. Només aviso. :D
Petons adolescents!!
fdgfsd
Anònimdfb, 19/04/2013 a les 15:38
+5
-4
Rebosteria? es Reposteriaa!!!:')
Pastissera
eqwkefjbg, 19/04/2013 a les 16:07
+6
-0
hola, avera una coseta això es massa poc en core'l el ou per no tindre la salmonela i akestes coses a destar ben fet la massa.... jo no le prubat mai pero no se jo eehh...
dw
cla. , 19/04/2013 a les 16:56
+4
-0
els brownies no porten nous?
yeah
gdsgad, 19/04/2013 a les 17:02
+8
-1
no s'assembla gens a un brownie, pero esta bonissim!
no molt b,e
Catalunya ;)), 19/04/2013 a les 17:06
+3
-2
eiis q tal, mireu donç b el passitis aket com es fa si no te llevat!!!
uyjtyrgfedsa
Auyjtrgefd, 19/04/2013 a les 17:57
+0
-4
I el llevat, per a que pugi? :l
sahfdkasg
sdfghjklñsdhjklñ, 19/04/2013 a les 18:37
+5
-1
Jo ho he fet i queda molt bé asdfghjklñ
jeje
Anònimaaaaaa, 19/04/2013 a les 20:23
+4
-0
si, es fa, pero almenys a mi, ma quedat fàstigos:S molt sec..
Diuen que esta bo...
Anònima19, 19/04/2013 a les 22:41
+2
-0
Una amiga meva ho va fer i em va dir que estava bo. Jo encara no ho he fet i no se si ho fare.
PD: demà cap a la Maquinista!!! *-*
boniisiiim
mmmm!!!, 19/04/2013 a les 23:07
+2
-0
ho he provat i primer tot sembla una mica raru però... dioos!! ** està boniisiiim!!
que boooo!!!
Anònimaa, 19/04/2013 a les 23:59
+2
-0
Ho he fet i està que te cagas!!
gwter
ola ke ase, 20/04/2013 a les 02:20
+0
-2
aixo esta copiat de cuanta razon
Cupcakes
Anònimaaaaaa, 20/04/2013 a les 14:03
+2
-0
podeu posar el link de les cupcakes que va penjar la Marta a adolescents.cat fa temps siusplau? mersiii :D
vrecwd
Anònimanripwc, 20/04/2013 a les 19:20
+2
-0
per la d dal, aqui surt tot lo d reposteria

jjujujuju
Anònimmm, 20/04/2013 a les 20:25
+2
-0
jo ho he probat amb la meva germana i li hem afegit per sobra xocolata desfeta i ha quedat boníssim !!! proveu-ho!!

un petoo adolesceentss ! :DD
oleee
jooooooooo, 26/04/2013 a les 20:30
+7
-0
jo u vai probar i sta d rexupeteee
jojo
AnònimYEYEE, 27/04/2013 a les 17:08
+5
-2
LECHE, CACAO, AVELLANAS Y AZÚCAR, NOOOOOOOCILLA!
kjahdawuerhdfer
Anònimaaaaaaaaaaaaaaaa, 28/04/2013 a les 01:17
+2
-4
Ho sento, jo "llerpar-me" els dits no, millor llepar-se'ls :)
Ñam ñam ñam
Onaaa, 06/05/2013 a les 18:12
+6
-0
Esta deliciooooooooos!
Ho acabo de fer i és molt senzill, ràpid i bo! Moltes gràcies per la recepta. Quan no tingui temps per fer un pastís o unes cupcakes, faré brownies a la tasa.
Un petó adolescents!
eadsgvfersfdgv
Anònimdfh, 11/05/2013 a les 18:43
+3
-0
Adolescents.cat!
Acabo de fer-m'ho per berenar i no sabeu lo bo que està..!
A l'hora d'estudiar, un 'brownie' és algo estupendo.

Fins aviat!

A*
ÑAM ÑAM ÑAM!!!!
Anònimmm..., 12/05/2013 a les 12:03
+3
-0
Esta bonissim
Acabo de fer un ,esta mes bo ,mes bo ,mes bo que...
Qualsevol pastis cupcake o qualsevol altre cose.
M'encanta de veritat!!!!
Moltissimas gracias Marta
mua segueix aixi!!!
oleee!!
loca por el xocolate, 18/05/2013 a les 13:42
+3
-0
MARE MEVAAA!!! EL MILLOR BROWNIE DEL MON JAJAJJAJAJAJJAJAA
ESTA BUNISSSSSSIIMMM. LA VEIRTAT ES QUE ESTUDIANT S'AGRAEIX MOLT .

MES RECEPTES D'AQUESTES FÀCILS PLEASEEE!!!!

(L)
Mmm..
Una més!, 01/06/2013 a les 21:58
+1
-0
Un BROWNIE?! oooh sí!
M'encanten i en faré segur! :3
NYAAAAM :P!!!
A menjar!!! , 02/06/2013 a les 20:32
+2
-0
L'acabo de fer i MENANTAAA *---*!!
superbo
castelleraaaaa, 08/06/2013 a les 18:15
+2
-0
m'haencantat ,l'acabo de fer i està superbo us recomano que u feu
petons adolescents
Una pregunta
Anònim10911, 09/06/2013 a les 11:03
+0
-1
Si no tens cacau en pols, pots fer servir Cacaolat/ nesquik ?
MMM....
Anònimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, 13/06/2013 a les 19:27
+0
-0
MMM... l'he fet per berenar i està deliciós!l'unic, que a la recepta afegiu una o dos culleredetes de nutelkla! aixi queda encara mes bo, sino esta una mica soso.
al microones creix moltissim!
Riquisssim
LaNoiaBrownie, 20/11/2013 a les 16:05
+0
-0
Boniissiim ! MMMMMMMMM ....
Per llepar-se'n els dits!!!
Anònim193836257653, 08/03/2014 a les 13:39
+0
-0
L'hem provat amb la meva cosina i està requetebonííííssim. Felicitats!!!!