TEST: Ets un bon alumne?

Ets un crack en els estudis? O no destaques per res en concret? Els teus pares et diuen que t'has d'esforçar més? Descobreix si ets o no un bon alumne!

| 25/04/2013 a les 09:13h
Arxivat a: TESTS, test, bon, alumne, estudis
TEST: Ets bon estudiant?
Normalment començo a estudiar...
Les meves notes solen ser de...
T'han demanat mai els apunts per copiar-los?
Una vegada acabes de fer l'exàmen...
Normalment fas els deures...
Els meus pares creuen...
0- 30 punts: Ets un dels alumnes més "vagos" de la classe. No t'importa el que fas a classe i tampoc et motiva. Busca l'interès del que estudies o tindràs un problema per passar de curs...

30 - 50 punts: Ni ets dels millors ni dels pitjors alumnes. Vas fent al teu rotllo i saps que et podries esforçar més. Si realment vols ser un bon alumne et cal una empenteta i posar-hi de part teva. 

55 - 60 punts: Felicitats! Ets un alumne exemplar! T'esforces i fas el que pots per assolir els teus objectius i treure bones notes. Segueix així! 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

:((((
diiirectioner!, 25/04/2013 a les 09:21
+13
-8
M'ha sortit un 45... Intentaré esforsar-m'hi més...

Petons ||*||
II*II
asdf, 25/04/2013 a les 10:54
+12
-3
30!!! pero no se si fer-li mes cas el primero o el segon :(
AJUDEUME!!!!! jajajajajajaja
jdkaslhf
ajdikf, 25/04/2013 a les 11:27
+41
-3
ma sutit 30 po tampoc crek k sigui tant mala u aprovu tot just pff...
jajajaja
anims a tots els adolescents!!! :D i que tots pugueu arribar algun dia al 55 :)
Anims!!!!!!!!!!!!!
UN PETONÀS D'ALGU QUE LI A SURTIT UN 30
ejrugt
Anònimdiof, 25/04/2013 a les 13:01
+7
-1
40! jajajaja doncs soc bona alumna a pesar d'això...
40
:)))):)))), 25/04/2013 a les 13:43
+4
-0
hahaha un 40...no esta mal... estic dacord amb que vaig fent al meu rotllo encara que sé que em puc esforçar més... :)
Lol
:DLOL!, 25/04/2013 a les 13:51
+3
-2
20... Pero jo crec ke soc dels del mig...
rewrwerwerwhjoñlkn
Anònimrewrwerew, 25/04/2013 a les 15:35
+4
-2
50, estic contenta
prouuuuu bee
Anòniming, 25/04/2013 a les 15:47
+3
-1
jajaj
A mi m'ha sortit 35... prou bé però podria millorar jajaaj
jhgfd
dfghj, 25/04/2013 a les 15:49
+18
-1
doncs no és veritat, m'ha sortit 45 i trec tot excel·lent...i des de primària...suposo que és perquè estudio el dia anterior a l'examen, però i si amb això en faig prou per treure 9 o 10 què passa? per això sóc pitjor estudiant?
XD
Anònimus99, 25/04/2013 a les 16:09
+2
-2
45 jajajaja ;)
#olejo #sisenyor
Anònimavagaa!!, 25/04/2013 a les 16:21
+5
-4
25 :''') he pues soc bona alumna eheh les notes finals les aprovo així que menys... jajjajajjajajjajaj soc vaga!!! #OLEJO
ueee
Anònim23, 25/04/2013 a les 17:55
+2
-2
He tret un 15!!! ja en tinc prou.. jajajjaja
aaaaa
Anònimaaaaaaaaaaaaaaaa, 25/04/2013 a les 18:04
+9
-3
dons no crec que necessitem un test perque ens diguin si som bons alumnes o no..... crec que això ja ho sap cadascú.....



||*||
Meh
Anònimmmm, 25/04/2013 a les 19:04
+6
-2
No n'hi ha per tant no he estudiat mai a la vida i estic treien notables a 2n de Batx al tecnològic vui dir que tot depen de cada un, apart aqui hi han preguntes que falten respostes com "No faig els deures" o "No estudio"
45
Anònimrtgyhjk, 25/04/2013 a les 19:07
+0
-1
45
me de esforçar mes...
toto, 25/04/2013 a les 19:09
+1
-1
un 35 la veritat es k me de esforçar mes pero es imposible em els tipics nenes i nens mimats k sempre truan bona nota aunque siguin patetics ...
en fi k i farem a estudiar mes a tope
abdla
nfnfnccfn, 25/04/2013 a les 19:11
+2
-3
menjeu-me-la
hello
ola k ase? soy tu pou, 25/04/2013 a les 19:12
+4
-0
Si tens una puntuació que no saps si es de un resultat o d'un altre, doncs pensa sincerament com ets tu. No facis cas del text per un moment, i digues com ets:
si de veritat ets un gandul i un copion, o ens un alumne que va al seu rotllo.

Espero que us ajudi!

Petons! Independencia!
:/
Anònim8600123456789, 25/04/2013 a les 19:23
+5
-0
M'ha sortit un 45, pero soc de les millors de la classe no ho entenc!


Petons!
YHDYJ
AnònimHDYUJH, 25/04/2013 a les 19:42
+0
-0
UEEEEE UN 3
hihihi
jooovulllaindependència, 25/04/2013 a les 20:19
+0
-0
30!!!!!!!!!!!!! Em podria esforçar més, així treuria més bones notes... Però tampoc no vull passar-me les tardes estudiant com una desesperada! Prefereixo quedarrrrr!

//*// in-inde-independència!
soc la millor
Comentaaa, 25/04/2013 a les 20:25
+0
-2
sempre trec unes notes excel·lents i fins i tot em van donar una beca!!! soc la millor la millor de toooots!!!!!!!!
alumne exemplar
mare meva!!!, 25/04/2013 a les 20:31
+0
-1
m'ha sortit 55 :O, (els profes em diuen que sóc bona estudiant)
eeei!!
Anònim66, 25/04/2013 a les 21:38
+4
-0
m'ha sortit 45 pero soc la que treu mes bones notes de tot el curs!! hahaha aixo no va be
njrif2oer
Anònimoinrfhg3r, 26/04/2013 a les 14:17
+1
-0
Unn 0!!:) Sooc maala en els estudis o se i tot u suspenc també o seee! Jjejejej LOOOLL!!! Peroo bno cadascú serveix pal qe serveix, i io pas estudis ia dic qe nooo!!!!! Jejejejej dduuss'hh!!!! :')
LOOOOL
WAAW, 26/04/2013 a les 22:20
+1
-0
JAJAJAJAJA AIXO ESTA BE.... UN 40! XRO LO FORT ES Q ENCERTA TOT LO Q DIUUU DEL Q FAIG JO!!!! ELS TESTS DAQUESTA PAGINA ENCERTEN TOT SOBRE MI..... MACHO JO NO SSE COM SO FAN PERO.... CULLONS ESTAN DE PUTA MARE JAJJAJJA
Mentida
AAAAAAASDFGH, 27/04/2013 a les 02:13
+6
-0
Aquest text es una ximpleria, m'ha donat 50 quan a les notes finals, el 80% son excel·lents. XD?
asdff
Anònimaaaaa, 27/04/2013 a les 17:26
+4
-0
Doncs a mi m'ha sortit un 5...
A veure
No em queda clar, 27/04/2013 a les 18:46
+1
-2
45 quan totes les meves notes són excel·lents i notables? Ja veig que no sóc la única que treu el mateix al text i a la realitat.
A veure, el primer que un pot fer a l'acabar un examen és calcular la nota ja que, al menys al meu institut, si ets dels primers en acabar, no et deixen mirar al llibre per veure on has fallat...
I, siguem sincers, qui estudia setmanes abans? Pots mirar-te una mica el de cada dia, però, setmanes abans? De cara a selectivitat vale, però, i la resta de cursos? Tenim deures, treballs, altres exàmens...
A veure
No em queda clar, 27/04/2013 a les 18:48
+2
-2
45 quan totes les meves notes són excel·lents i notables? Ja veig que no sóc la única que treu el mateix al text i a la realitat.
A veure, el primer que un pot fer a l'acabar un examen és calcular la nota ja que, al menys al meu institut, si ets dels primers en acabar, no et deixen mirar al llibre per veure on has fallat...
I, siguem sincers, qui estudia setmanes abans? Pots mirar-te una mica el de cada dia, però, setmanes abans? De cara a selectivitat vale, però, i la resta de cursos? Tenim deures, treballs, altres exàmens...
sdfgjhfdgvb
245647, 28/04/2013 a les 23:33
+1
-0
55 jejeje la veritat esque els estudis sem donen bastant bé i als altres també us podrien anar bé, nomès cal esforçarvos començant per fer els deures i escoltar a classe, i el més important de tot entendre tot el que feu a classe i si no heu entès algu, li demaneu al profe, i si el vostre profe es un gilipolles, parleu amb el director, i si el vostre director es un gilipolles, pos llavors ja no sé que fer.... xD
wtf
Anonimaaindignaadaa, 29/04/2013 a les 21:15
+5
-0
25??????!!!!!!! Pro vaia TIMO de teesstt!!! pro si trec bé, notablees... si anda hombree! No li penso feer cas a aqueest test
dtcfyvghbinjkl
||*|| ~Directioner, 29/04/2013 a les 21:32
+0
-0
home un 40! no esta malament eh jajajajja
50
Anònimaaal, 01/05/2013 a les 11:08
+0
-1
No esta malament no?sempre trec execelents I notables !!
ueueueueueueueueeee
Nekane18, 01/05/2013 a les 14:20
+0
-0
Un 60 com un pi!!! ueueueuueee quina felicitat :) però clar això no és del test es com tu siguis d'estudiant.
Ditet amunt per l'independència //*//
WTF?!
Soc tia.., 01/05/2013 a les 20:19
+1
-2
No m'ho puc creure e tretr un 15?!?!Buabuabuabua!!!!Quina depresióooo!!!!!!Weno per almenys aprovo les asignaturess eeeeeeeeeeeeeeeeeeeh i no soc tan vagosaaaa!!!!! :'(
O.o!
Anooniimaaaa!, 02/05/2013 a les 21:52
+0
-3
Un 30 jajajja pensava que treuria menys pq amb lo mala alumne que soc.. ajjajaja Sooc happy!
trovo k...
Anònimaaa, 02/05/2013 a les 23:50
+10
-1
Trovo que a adolescents.cat hos eu passat, pot ser que ens costi no pas que siguem uns vagos, o que la nosatre vida ja es prou comlicada com perquè encontes d'animarme i dirme que he de millorar i que em costa em diguin que soc una de les vages de la classe! :( El questionari ma contat com a : Ets un dels alumnes més "vagos" de la classe. No t'importa el que fas a classe i tampoc et motiva. HO TROVO MLT BRUSC LA VERITAT! i total perqué faig els deures el dia avans... cadascu te la seva manera de fer les coses... val que potser em costa iq ue no soc la millor estudiant però tampoc cal passar-se siusplau! Perdoneu les maneres però esk la veritat ma fet mal la manera que expressa e questionari! Esteu amb mi adolescents
weg
chipiron, 03/05/2013 a les 21:51
+3
-0
la anonima aquesta de sobre meu, te tota la raó del mon contant qe ames de gent qe li costa estan els qe tenim deficits datencio, dislexia i aquestes coses que encara qe la gent qe no ho te no diu qe es una tonteria, i una puta merda,que vale qe hi ha gent qe apart de qe li costa i tot es un vago pero ostia respecte per els demes, qe sembla qe tots siguem igual de superdotats qe vosaltres
..
Anonim!!!!!, 04/05/2013 a les 01:34
+2
-0
cert! tenen raó a + que fagis les coses duna manera no implica que siguis: Ets un dels alumnes més "vagos" de la classe. No t'importa el que fas a classe i tampoc et motiva.... Hi ha gent k si k es vaga però sembla que per tenir una manera de fer/estudiar ja ens posin al mateix sac... no ho veig just! Que hos sembla adolescents
jo crec
Anònimaaa!!!!!, 04/05/2013 a les 01:36
+2
-0
ES veritat!

petons adolescents:)
pos jo...
Anòn..., 04/05/2013 a les 01:41
+2
-0
Crec que lo que no tenim en una cosa la tenim en l'atre... si no ets bo ens els estudis ho seras en qualsevol altre cosa... no per aixo em d'aguantar aquestes paraules tant dures escriptors de adolescents.cat pk em penssava que ens ajudaveu no criticaveu... un altre cop intenteu no vaixar l'autoestima i pensseu en els sentiments... siusplauu...

Bona nit, petonss!
Normal
AIERIM, 05/05/2013 a les 17:50
+1
-3
Un 48, sóc com tots... pro vaig fent... esq segon de la eso... no es pas fàcil
Equivocat
VINYETTE, 08/05/2013 a les 22:29
+0
-0
Jo diria que sóc bona alumna o al meu cole tothom es un desastre i jo sent "normal" crec que soc bona, un 40.

VISCA CATALUNYA, VISCA L'INDEPENDÈNCIA I QUE NO PERDEM LA CAPACITAT D'IMAGINAR.

PD: Ara que ningú penso que em tiro floretes...
Sorry
VINYETTE, 08/05/2013 a les 22:30
+0
-0
En el PD volia dir pensi... UPS...

VISCA CATALUNYA, VISCA L'INDEPENDÈNCIA I QUE NO PERDEM LA CAPACITAT D'IMAGINAR.
miedito
Batxillerateta, 11/05/2013 a les 13:20
+2
-0
2n d'ESO? Ja veureu quan arribeu a 2n de Batxillerat jeje
ASDFGFGHJ
Deymar el xuloh, 14/05/2013 a les 15:52
+0
-6
HE TRET UN 60!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1





































































































































































SÓC THE BEST OF THE WORLD












































































































































GRRR
OOOOOOOH QUINA INDIGNACIÓÓ
eL JOANET EL GUAPET, 14/05/2013 a les 15:53
+1
-2
PQ EL SENYOR DEYMAR EL XULOH HA FET TANS ESPAIS?????? ÉS UN MALVAT!!!!!!!!!!!!!!11
Calmaa
La silvia la bona nena, 14/05/2013 a les 15:54
+1
-1
calmaa i pau a toooots!!! Com es nota que esteu a la classe fent tonteries:) jejejejejjejejejejjee


joan et vull follar
uogyf
La silvia la bona nena, 14/05/2013 a les 15:55
+2
-0
he tret un 0!!!!!!
bueno
albitta, 14/05/2013 a les 17:31
+0
-0
ni soc bon estudian ni dolent jo crec que vaig ben encaminada
wii
wiiisldsald, 14/05/2013 a les 18:45
+0
-0
sooc una alumne normaleeta!:3 Molt bons tests!:p
KA.S
AnònimaaaaaaSDFIUGFHDaaaaaaaaaaa, 15/05/2013 a les 16:21
+0
-0
20:(
Repetirevv'
ola ke ase? o.O, 17/05/2013 a les 19:00
+1
-2
Un 0 enserio? Bueno no passa res l'any que ve em sabre tots els examens ^^

CATALUNYA INDEPENDENT!
fdg
Kiss, 18/05/2013 a les 14:10
+3
-0
20 jajaj soc vagaa
sdsd
rtfdgd, 18/05/2013 a les 14:43
+3
-0
ºun 60! bieen!
no us flipeu
Anònimmmmmmm, 20/05/2013 a les 16:18
+6
-0
nois no us flipeu si teniu unes notazas a la ESO perk no us servira de res al batxillerat, si esque voleu fer algo en aquesta vida, si treieu tot de 10 a la ESO que es super facil treure bones notes, i al batxillerat treieu 5 o 6 o suspeneu lo de la ESO su passen pel forro...
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????
Anònimasdsfgggghgghhhgu, 23/05/2013 a les 07:54
+5
-1
Qque passa aquí????? M'ha sortit un 45 i sempre de tot trec 9 o 10!!!!!!!!! :( Aquests calculs no van bé!!!!
Socccccc la d'adald
Anònimasdsfgggghggjcucyfyfyhhhgu, 23/05/2013 a les 07:56
+3
-1
9 o 10 hem refereixo de les notes de l'insti.
:)
Monkey :), 25/05/2013 a les 11:05
+0
-0
60!!!!


I el k diu k no ens flipem és perke te enveja de la gent k treu bones notes, i per lo menys al meu institut es difícil treure bones notes


MENTIDA!
Anònimdgvftgrd, 27/05/2013 a les 18:19
+0
-0
Hola? soc la millor de la classe i m'ha sortit un 30..es impossible..CANVIEU-HO JA!
No pot serrrrr
La,a,ala,ala,ala,ala,a, 27/05/2013 a les 22:12
+0
-0
No pot ser trec 9 i 10 no pot ser 48 !!!!
l
Anòniml, 02/06/2013 a les 09:12
+0
-0
un 55 !!! bé
Hola..?????
WTF?????????, 02/06/2013 a les 21:06
+0
-0
Yayaya....és molt raro..... jajajaja a mi també m'ha passat el mateix... jajajaj
hehjde
Anònima.. , 04/06/2013 a les 17:51
+1
-0
hm... nomes un 20! jajaj ok.
super alumnaaaa
Anònima to reshulonah, 06/06/2013 a les 17:43
+1
-0
siiii!!! soc l'alumna perfectaaa!!!!!!!!! toma yaaaaa
d'acord... semblo una total-friki.... "·o·
Esta bé
Anònimplisss, 11/07/2013 a les 02:18
+1
-0
Que bé soc un crack! :3
k soc com tothom?
soc un geni, 20/11/2013 a les 21:31
+1
-0
Com? pero que m'esteu dient??? si sóc el millor alumne de la classe tots ho diuen. I perquè tinc un 45???
Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasl1
Zayn malik is the best men oh the history of the mens. Ok?, 25/11/2013 a les 20:00
+0
-0
Aixo es totalment fals vale? La de dalt te moooolta raoo! Jo soc la millor classe i m'ho diu tothom! Els de la classe, els amics, els profes, gent que ni conec em diuen que tinc cara de llesta... i em diues que soc tothom? Si clar! Jo aixo no ho torno a fer perque...