Anava "taja", va caure d'un 15è pis i ha viscut per explicar-ho!

Un jove de 20 anys va caure d'un 15è pis després d'intentar baixar pel balcó per buscar unes claus que havia perdut durant la nit de festa. El noi volia baixar de la 15a planta a la 14, on s'hi estava per entrar a la casa pel balcó i va caure!

| 18/06/2013 a les 14:11h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, noi, taja, caure, pis, viscut, 20 anys


Va anar de festa amb els amics, la va "tajar" una mica massa, va perdre les claus i va voler entrar al seu 14è pis pujant fins al 15 i fent rappel fins arribar a l'apartament de Nova Zelanda. 

Després de caure del 15è pis el jove va tenir molta sort... en altres circumstàncies no podria viure per explicar-ho i en canvi Tim Stilwell, el noi de 20 anys, ha pogut sobreviure a l'accident tot i que es troba a l'hospital en estat crític.

De moment està millorant mica en mica el seu estat de salut i tot apunta a que se salvarà. 

COMENTARIS

dfojgpdojg
Anònimadfrjsdp, 18/06/2013 a les 14:28
Molt interessant
+131
-3
Ha tingut molta sort!! Que es recuperi :) Tot i que el que va fer va ser bastant irresponsable...
fadasfdasasfa
dsfasfasfaddfsdgaseg, 18/06/2013 a les 14:30
+19
-4
Pensaba que era Spiderman!

PD: pobreet, espero que es millori
dhkjewbfkjasbfakj
Anònim12345, 18/06/2013 a les 14:31
+17
-2
Espero que es recuperi, i si torna a anar de festa que vigili...
Wowwwww
CharlieeepARKS, 18/06/2013 a les 14:43
+14
-1
Mare meva ha de vigilar un pel més, i a no emborratxar-se tan...
i love umarinaa!
Anònim22, 18/06/2013 a les 14:44
+14
-1
pobre noi!! quina por i d'un 15e pis.. tela!! recuperet guapo! anims!!

independencietaa!!
bsodcniwr
yeahyeah, 18/06/2013 a les 15:17
+9
-5
Mateu-me a negatius pel que diré ara si voleu, però aquest noi no em fa pena! Ha estat molt irres`ponsable, i tot i que anava borratxo, no vol dir que no savia el que feia. Se li va anar la pinça una mica massa, i no li ha sortit ve, però per sort està a l'hospital recuperant-se i no ha mort, molt afortunat! Què és recuperi!!
maremeva...
Anònim:'), 18/06/2013 a les 15:20
+10
-0
SUNS PARES DEUEN ESTAR ORGULLOSOS...OCNO. QUAN ES RECUPERI LA BRONCA QUE LI CAURA
albi
Anònimccccc, 18/06/2013 a les 16:08
+4
-0
jo conec a un, bé conec no, amistats del cole que es diu Arnau Moreno(és un cani de merda) que és va caure d'un 5è pis per fer-se fotos pujat a una barana.. Penós. Ara porto com un any o així a l'hospital... Responsabilitat!
pos ok
Aina Bergadà, 18/06/2013 a les 16:19
+4
-2
jo conec a unA, bé conec no, amistats del insti que es diu Iona Sáez que és va caure d'un 6è pis per fer-se fotos pujat a una barana.. Penós. Ara portee com un any o així a l'hospital... Responsabilitat! La bronca que li caura quan surti delospital
es molt mono
guapoooooooooaaaaaaaaaa, 18/06/2013 a les 18:20
+4
-1
nen ke loku, espero que es recuperi. GUAPOOOO!!!!!
P.D.:catalunya independent ||*||
snif snif
Anònim334, 18/06/2013 a les 19:17
+4
-0
siusplau no poseu això un amic meu li va passar una cosa semblant ia ra ja no hi es..:¨)
ifj
Anònimrgqer, 18/06/2013 a les 19:38
+2
-0
S'ha de dir que tela, ajajajajjajaajaja Que gilipolles i que puto amo.
:))
sdfghjklds, 18/06/2013 a les 21:44
+2
-0
es guapet eh... bueno, que es millorii, es posiii a 100 i vingui de festa amb mi, aixo si, res de balcons, ni claus ni blocs de pisos
xdiee