Ús de cookies
Adolescents.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto

La Lady Gaga japonesa ho peta al Youtube!

Vestida com la Hello Kity y pentinada com una gateta cursi aquesta noia de 20 anys Kyary Pamyu Pamyu ha agradat molt als internautes i ho està petant al Youtube amb el seu súper ball que ens recorda al Gangnam Style!

| Actualitzat el 18/06/2013 a les 14:33h
Arxivat a: actualitat
Aquest és el senzill de la Japonesa que ho peta al youtube. 

COMENTARIS

+7
-37
Habsisnsn
Anònimgxhstz231, 18/06/2013 a les 14:39
Alaaa primeer!
Ole adolescents!
+30
-12
asdfghjklñ
Anònimaaaaqweww, 18/06/2013 a les 14:42
No fa falta que posis "primer" quina societat:')
+60
-22
3w4f3g
Anònimqew4gferg, 18/06/2013 a les 14:42
NO SE SI SOC LA UNICA PERO NO MAGRADA GENS... CADA COP HI HA MES MERDA !
+34
-6
siiiIIIIIiiiii
Nuriaindependentista, 18/06/2013 a les 14:44
I aquest ball us recorda al gangnam style redactors???
...
Molt interessant
+129
-14
sdghpituu
Anònim22, 18/06/2013 a les 14:46
tampoc cal imitar.. pero la canço es xula i la noia es guapa però no s'assembla gaire a la lady gaga la veritat...












ditet amunt independencia!
+15
-12
Japó al poder!
LindaMelindaOMG, 18/06/2013 a les 14:54
M'encanta ja l'havia escoltat. Es molt Kawaii *-*
+14
-9
Japó al poder!
LindaMelindaOMG, 18/06/2013 a les 14:55
M'encanta ja l'havia escoltat. Es molt Kawaii *-*
+6
-6
44444444445
sugusnerolito, 18/06/2013 a les 14:56
+32
-7
msopdjrtpowert
Anònimaijwprjwper, 18/06/2013 a les 14:57
Per què tots els vídeos japonesos que veig de noies són tan... infantils? ._.
+11
-0
ahilodejo
cacaculopedopis, 18/06/2013 a les 14:59
Pues aquest vídeo jo el coneixia de fa més d'un any vv aixó no és ni innovació ni res
+9
-0
ahilodejo
cacaculopedopis, 18/06/2013 a les 15:11
Pues aquest vídeo jo el coneixia de fa més d'un any vv aixó no és ni innovació ni res
+7
-2
Jnnjcdjnecnjcjn
Anònima un, 18/06/2013 a les 15:25
Aquesta cançó te temps, me la se desde fa moooooolt .-.
+10
-5
xdd
deghj, 18/06/2013 a les 15:28
Pena peniita penaaa...
+6
-7
SFGF
Anonimaaah, 18/06/2013 a les 15:28
Una pregunta,perke creieu que aquesta cançó s'asembla al gangamn style?I ademes crec que hi ha massa efectes especials.Aquesta canço ja la coneixa d'un anime anomenat Vocaloid
+0
-0
LOOOOOOOOOOOOOOOOOL
SiraGem Tenshi. Otaku kawaii fan de japò :3, 22/04/2015 a les 20:11
MEMEOOOOOOOOO
UN ANIME? VOCALOID?
AAIAJIAJAAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA
HO SENTO NO PUC MÉS
MEMEOO LOOOOOOOOL

Vocaloid és un software sintetitzador de veu.

El que sí que és un anime és Black Rock Shooter, que està oficialment relacionat amb la ídol Hatsune Miku.

Adeu :3
+3
-3
N'HI HA DE MILLORS
Anònimaaaa :), 18/06/2013 a les 15:28
esta be, pero
trobo que la roba és millor la de lady gaga i lu del gagnam style no s'assembla gens

en resum que no es de les millors de les millors que he escoltat, pero tampoc la pitjor

CATALUNYA INDEPENDENT!! //*//
+11
-2
:D
Otaku independentista!, 18/06/2013 a les 15:29
Uee!
Arriba la cultura kawaii*-*
Bé, a mi personalment aquest rotllet m'agrada jaja~


VISCA CATALUNYA I VISCA JAPÓ!!
+4
-0
wtf?
Anonimaaah, 18/06/2013 a les 15:30
Una pregunta,d'on coi treieu el gangamn style?Aquesta canço ja la coeixia,y no te rés a veure amb el gangamn style!
+3
-0
wtf?
Anonimaaah, 18/06/2013 a les 15:32
Una pregunta,d'on coi treieu el gangamn style?Aquesta canço ja la coneixia,y no te rés a veure amb el gangamn style!
+5
-0
què????
superayayin del planeta vegeta, 18/06/2013 a les 15:39
aquesta té 20 ANYS??????
+0
-0
Canço
asdfasdfhola, 18/06/2013 a les 15:46
Hola! no digueu res del Gangamn style o com es digui aixo que ha fet tan mal a la societat pq aquesta canço ja feia molt que ha estat treta.
+11
-4
VIVACOREA
VIVACOREA, 18/06/2013 a les 16:02
jo penso que aquesta noia es millor que leidi gage
ya que la leidi gage va descuartizar a un gat a un concert , que viva kyari pamyu
+5
-6
FRIKIS
Anònima 12121212121, 18/06/2013 a les 16:19
Benvinguts a frikilàndia, k malament k està la societat
+8
-4
BONEEES
Anònimotaku, 18/06/2013 a les 16:19
SORT que hi ha gent normal que veu que la ançó es geniaaal!!
Fa temps que lescolto senganxa mol ;w;
Mencanta w<

gracies penya i molt bona paginaaa :3
+2
-5
Oknop
Aina Bergadà, 18/06/2013 a les 16:23
Perqué tots els videos que penjeu son de noies japoneses infantils?

Aina Bergadá

Pd: Molt intereesannt...(Es una ironia) I a nosaltres qe ens interessa a nosaltres això¿

Como esta la gentee...
+3
-5
tra tra tra 4 paaqetes de saaaal:)
Anònimaaaaa, 18/06/2013 a les 16:35
les cançons xines se'm fan llargues
+1
-2
jajaja
dkfdfjdfjdkfj, 18/06/2013 a les 16:39
jajaja bnuu... estaa bb, originaal el videoo! hahaha
laa geentee estaa muyy lokaaa! puahahaha ;)
+7
-0
que feu?
otaaaakuuuuu, 18/06/2013 a les 16:54
Es diu Kyary Pamyu Pamyu i no s'assembla per res ala Lady Gaga! Per vestir estrany no tens perquè et diguin Lady Gaga, tot lo estrany sasembla ala Lady gaga o que?
+3
-5
PETARDA
LITTLEMONSTERGAGA, 18/06/2013 a les 16:54
i en que s'assembla a Lady Gaga?

Lady Gaga te talent, aquesta petarda NO.
+9
-0
PONPONPON ~
Otaku! , 18/06/2013 a les 17:06
Kyary Pamyu Pamyu! *3* Mare meva, si aquesta cançó es de fa dos anys ja! xD
A mi em va encantar quan la vaig escoltar per primer cop, la cançó es molt divertida i ella molt kawaii!
+0
-5
weflwe
MariaCasillas24, 18/06/2013 a les 17:33
pff!! si que s'avorreixen allà al Japó!!
+1
-4
pos k mal
directioner4ever, 18/06/2013 a les 19:12
dios quina merdaa
fot pena la tia asi com si tingues 4 anys tia creix d¡una puta vegada
+0
-3
www
directioner4ever, 18/06/2013 a les 19:13
sorry pero esque amb la regla estic d¡un borde qu eflipes
+1
-4
WHAT?SHIT?
QUE MALAMENT QUE ESTA LA PENYA, 18/06/2013 a les 21:46
Per mi tots els chinos tenen la mateixa cara, no se com es distingeien els uns dels altres...
+1
-1
deu nido..
Anònimmm, 18/06/2013 a les 22:26
quina broma es aquesta? jajajaajajj ni lady gaga ni ostiees..
+1
-2
dfksglj
Anna&Mariia, 19/06/2013 a les 00:09
la canço no m'ha agradat gens, les cantants japoneses sempre van vestides com nines i son superinfantils... crec que no s'assembla gaire a la lady gaga:S




http://ambarcelona99.blogspot.com.es/
+1
-0
Vale...
Anònima... *-*, 19/06/2013 a les 09:42
Doncs jo opino igual que la majoria, no li trobo cap mena de semblança ni a la lady gaga ni al gangnam style!
+1
-0
SI US PLAU!
Laila i Claudia, 19/06/2013 a les 12:20
Ayúdanos en este concurso, solo tienes que entrar en el link y escribir el código que piden para dar válido el voto, es un minuto y nos harías un gran favor!!!!!

http://www.rtve.es/radio/20130613/687542.shtml


moltíssimes gràcies!
+4
-1
Sisplau documenteu-vos
Dinima, 19/06/2013 a les 13:33
Sisplau adolescents.cat, informeu-vos abans de escriure o redactar una notícia. (I de pas, als lectors que comenten, no digueu certes coses, podeu ofendre)
Jo sóc fan d'aquesta noia des del primer single que va treure (aquest mateix). No intenta imitar la Lady Gaga, ella usa un altre estil conegut al Japó, està basada en la cultura "Kawaii" (mono/bonic), també barrejat una mica amb el seu món i la seva manera de veure les coses.
Es comprensible que a molts lectors de la pàgina no els hi agradi o no l'entenguin, hi ha una diferència cultural bastant gran, però no digueu coses ofensives, una cosa es dir que no t'agrada i l'altra dir bajanades com les que hi ha en alguns comentaris.
No sé perquè dieu que us recorda al Gangnam Style, si aquesta cançó va sortir fa dos anys aproximadament i el Gangnam no fa ni un any, per tant, ella no es podria haver inspirat amb el PSY ni la seva cançó.
Podria explaiar-me una mica més, però sento que la majoria de gent passaria de llegir sobre "aquesta xina infantil", així que enfi, resumint, sisplau intenteu entendre-ho, documenteu-vos i useu un vocabulari més adient.
Gràcies
+0
-2
TÉ MOLT TEMPS
gooo, 19/06/2013 a les 13:51
En serio que aquesta noia té 20 anys? QUE NO TÉ VIDA!!? ai verge com s'aburreix la gent...
+3
-0
dios
looooool, 19/06/2013 a les 19:15
La persona que ha posat en un comentari que ja coneixia aqeusta cançó d'un anime anomenat Vocaloid, WTF? tia no en tens ni idea : VOCALOID NO ÉS UN ANIME!
+3
-0
estic d'acord
otakuforever, 19/06/2013 a les 19:22
Estic d'acord amb el comentari de 'Siusplau documenteu-vos'.
És una cultura totalment diferent no teniu dret a insultar-la. A nosaltres ens sembla extranya la cultura japonesa, pero a ells tambe els sembla extranya la nostra!


Sort que hi ha gent que té cultura ! BAAAAAAAAAKAS!

OTAKU
+0
-0
VISCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KYARY!
SiraGem Tenshi. Otaku kawaii fan de japò :3, 22/04/2015 a les 20:06
Ponpon, dashite, shimaeba ii no, zenzen daketo, tsumaranai desho, headphone akete, iro iro yosete, wei wei akete, atashi no ichi wo... M'encanta