Ús de cookies
Adolescents.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies.

Harry Styles i Niall Horan llueixen els seus cossos fibrats en una piscina de Miami [FOTOS]

Els nois de One Direction es troben en plena gira del "Take Me Home Tour" pels Estats Units. Avui, us mostrem imatges de Niall Horan i Harry Styles en una piscina de Miami! Queda claríssim que tots dos s'han estat matxacant moltíssim al gimnàs! Els seus músculs estan d'allò més tonificats! Fiu, fiuuuu...

| Actualitzat el 18/06/2013 a les 16:12h








COMENTARIS

+32
-7
dsgadda
dsioafsddf, 18/06/2013 a les 16:40
son els millord :)
Molt interessant
+115
-11
dajfh
daskgas, 18/06/2013 a les 16:41
Estan bone eh, joder!!
+37
-5
fdhfdshsdf
sagtazdfgfd, 18/06/2013 a les 16:42
ja m'agradaria ser les seva novia pivons hahaha
+31
-8
asdasdad D:
AnònimSexy, 18/06/2013 a les 16:45
Mamma miaaa!! No podrien estar mes boons *_____*

1D!! PIVOOONAZOOOS!! BOMBOOONS :3



http://fashionlove2013.blogspot.com.es/
+9
-24
fldsjf
Anònimsfjlas, 18/06/2013 a les 16:45
Guapos i tot potser si però de bons no ho estan gaire ehh
+8
-31
qwertyujnbvcdfghj
LaWapixima., 18/06/2013 a les 16:52
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+7
-35
.catcatcatcatcat
aial , 18/06/2013 a les 16:53
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+5
-35
1234
Aniram:), 18/06/2013 a les 16:54
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+4
-28
.catcatcatcatcat
aial , 18/06/2013 a les 16:56
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+5
-28
.catcatcatcat
aial , 18/06/2013 a les 16:59
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+3
-30
nhgbfvcgvc fc
LaWapixima., 18/06/2013 a les 16:59
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+8
-14
1234
Aniram:), 18/06/2013 a les 16:59
Que foteu amb la vostra vida fills de la gran puta? tots els que comenteu us creieu guais o algo??? l'únic que sabeu fer es posar el cony a la cara del vostre novio(Bueno novio no mes ben dit client). I també tot el dia li esteu olorant els ous
+26
-3
ds
Anònimfsdfghjklñ, 18/06/2013 a les 17:02
Una cosa es opinar i l'altre la que esteu fent, aneuuu-vos a cagar tothom que insulti a 1D!
Ells su mereixen molt més que tots vosaltres junts, que el que teniu es enveja collons!

Un petó adolecents!!
+2
-21
.catcatcatcatcat
aial , 18/06/2013 a les 17:05
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+1
-13
bxcm
LaWapixima., 18/06/2013 a les 17:06
IaIa alla posen al nassot penos que tenen a la polla i comensen a olorar i dir que fan una olor maginifica i visebersa.Bueno els home sposen tot al cap al xoxo* perque els hi cap.*XOXO:Com es diuen de mo9te les putes pijas de merda.Warros aneu als puticlubs viciiiuus!
+4
-10
1234
Aniram:), 18/06/2013 a les 17:07
Tots els nois que comenteu no sabeu fer res mes que posar la polla dins del forat del cul de la vostra novia. i les noies que comenteu no sabeu fer res mes que masturbar-vos amb els dits i tocar-se les tetes i el cony. Que us violin i us fagin mal
+16
-3
IJLLWKDLQWD!*-*
AnònimaDirectioner, 18/06/2013 a les 17:07
qlkfhlkfnfln! estan mol boons... son els millors! i el niall el pobre esta mool vermell..hahhaha mencanta*-*





PD:VISCA 1D! UN MG PER ELLS!

PD2:CATALUNYA INDEPENDENT*-*
+5
-6
.catcatcatcat
aial , 18/06/2013 a les 17:08
fem el k volem desgraciat de merda
+3
-9
fhdjkxcnm
LaWapixima., 18/06/2013 a les 17:09
Nosaltres fem el que ens surt dels putus ouuuuuusss idiotes de merda!!!!!!!!I tu et calles la boca la que a comentat.I aquesta es la emva opinio putorra.Enveja.....Enveja tu guarra!Renteuvos la xon que teniu pelusilla marro grisa i negra com la smarmototas gordas.
PD:Em tinc que desaogar.Lourdes gil Navarro de TGN te odio gorda puta falsa jilipollas vesten a fer gimnasa vaca!
+2
-13
.catcatcatcat
aial , 18/06/2013 a les 17:10
poseu-vos als 10 dits al cony i a la polla i se'ls dediqueu als one direction a veure k penses putorrres de carreteres
+1
-13
1234
Aniram:), 18/06/2013 a les 17:13
l'únic que voleu es violar als one directions. Que sou un ascó no us ho han dit mai chavalsi chavales? els de one direction ni bojos us follaran sabeu? Primer de tot perquè els hi faria asco el vostre putu xumino ple de sang de regla perque no sel netegeu mai. Que teniu un cony fet merda avera si us entereu. FEM EL QUE ENS SURT DEL CONY CHAVALA!
+0
-9
.catcatcat
aial , 18/06/2013 a les 17:17
Això mateix teniu el potorro , cloncha, xona, xoxo(com li vulgueu dir) feta caldo!!! k amb akest caldo podríem alimentar mitja Àfrica . penosos més higiene tios chavals!!!! i a les putes akestes aneu a per lo k aneu per follar-vos a tots els pobres chavals i a posar-li tot el vostre gordo potorro allà vosaltres seguiu per molt k no entri, ZORRASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
+0
-9
djkb
LaWapixima., 18/06/2013 a les 17:17
Mira que aquestes imbecils de mierda pura i fresca vajina masterchef ese gordo agafin la carn podridota i se la posin pel xoxooo ttio!Que tenen hambre les patates i els llangonises.Com son tan petits i elastics cobren vida.Els one direction mai us violaran!Pederastas que us fuleu a un recient nascut!
+1
-9
1234
Aniram:), 18/06/2013 a les 17:19
Que nomes penseu en posar-se salsa de calçot dins la xona per sentir plaer guerres! i no us penseu que us salveu eh putus nois.... eh vosaltres voleu follar-se a tot Crist fins i tot a un gos i olorar-li el cony a una gossa. En fin que tots i totes feu vergonya ajena sabeu???? Que tot el san dia us esteu depilant el cony perque us el llepin ben llepat
+0
-9
fdcsfxcdsfxc
LaWapixima., 18/06/2013 a les 17:22
Dintre de la vostra vaina ,xoxo ,xona ,vulva ,potorra ,patata , vagina..Teniu de tot teniu sopa de fideus i amb aixo om a dit la aial podriem alimeta mitja africa!Guarras pederasstas.Aneu al llit i us maturbeu soletes tucanvus els vostres propis PITS dfrutant dient o shi com la tassa.Aneuvus a la merda microbis.
+2
-10
.catcatcatcat
aial , 18/06/2013 a les 17:23
Q Q CHAVALES VOLEU K ELS ONE DIRECIONS OS PELIN EL TOTO O KE?? PER SEMBLAR MONES PELADOTES, I NOIS ANEU A MENJAR PELETS EEEH( AIXÒ SI K ÉS UNA ALIMENTACIÓ SANA , NO ? ALGNS PENSEN) I PENSES TAMBÉ QUE ÉS FAST FOOD PK SÓN UNS PUTOS VAGOS ELS HI FA PAL CUINAR I VAN AL MÍNIMO ESFUERZO) ALA PUES AVUI TOCARÀ PELS COM AVUI PER ESMORZAR SUCATS AMB LLET NO??? PERO NO LA LLET NATURAL DE LES VAQUES SINÓ LES QUE LES VOSTRES PUTES NOVIES DESPRENEN DELS SEUS PITARRAMS. VEUS HO APROFITEU TOTS FILLS DE PUTA
+1
-10
vhfdgkfbnc
LaWapixima., 18/06/2013 a les 17:27
Aneuvus,a fullar tiio.Nomes us falta anar amb un gat al mitg de un cmp de futbl a fulalar alla guarrus.Esque ja us vec alla depilanvus i urganselo com el nas treien obsequis de tots colors tants condons perduts per alli hasta llapisu s i fins i tot ositos gomilona. JILIPOLLAS PERDUUUTS.MARIKOOONEEEES!
El airy va molt be per lavulva.
+1
-10
1234
Aniram:), 18/06/2013 a les 17:28
Que esteu fins a les 6 del mati follant malalts!!!!!!!!!!!!!!!!! I despres com que a les 9 del mati heu d'estar al cole veniu fets merda tots suats de follar tota la nit tot el cony i la polla desfets les tetes no se us aguanten ni dretes , teniu el cony calent com una olla de sopa. I ole! i despres d'haver passat una nit com putes al llit teniu cullons de tornar a posar-la una altra vegada. No ho entenc.... Saps que us dic chavals i chavales que us foteu llet calenta per dins de les vostres coses fastigoses i així us sentireu calents ah i un altre consell poseuvos patates i cogombres i pastanagues dins i de pas podeu fer un pure mixte.
+1
-7
vhfdgkfbnc
LaWapixima., 18/06/2013 a les 17:29
Aneuvus,a fullar tiio.Nomes us falta anar amb un gat al mitg de un cmp de futbl a fulalar alla guarrus.Esque ja us vec alla depilanvus i urganselo com el nas treien obsequis de tots colors tants condons perduts per alli hasta llapisu s i fins i tot ositos gomilona. JILIPOLLAS PERDUUUTS.MARIKOOONEEEES!
El airy va molt be per lavulva.
+1
-9
vhfcdxnmc hdjnmxb hj
LaWapixima., 18/06/2013 a les 17:36
US PASEU TOTA LA NIT NYAANYACA I ARRIBEU A LA UNI INSITI O COLE AII TOTS SUAOTS DE LA LELT QUE GOTEJA DELS PITSARRAMS I SUOROTA I SEMEN ULOR A PEIX I LA REGLA PER ALLA GOTEJANT.SOU UNS MALAPAREITS!EL VOSTRE MENJAR PREFERIT ES PELUSA SUCADA AMB SEMEN PODRIT!Sou uns ascerosos idiotes!Alla el pits se us cauen i al anar a la platja com nudistes(warrus)les tetorras se us cauen i depsres se us queda tot el cos moreno i on les tetes saguantaven(com e dit es cauen com els iaias) tot blancot com el vostre putut cul.
+0
-7
.catcatcatcatcat
aial , 18/06/2013 a les 17:37
Au viciats!!!!! q no os talleu per nosaltres com si aneu amb pilotes per la casa cridant harrrrrrrrrrrrrrry toca'm el potorro!!!, nialll depila'm, zayn mama'l veniu tots akiiiiii a observar al meu cony pelut i més obert k els estiraments k fan els de gimnàstica rítmica!! a veure pregunteu-li a la meva amiga Claudia pk os dongui més posicions obertes per follar-vos tots sencers aneu a chupapollllasssssssssssssssssssssssssssssss os tindria k fer vergonya patètics!!
+2
-6
.catcatcatcatcat
aial , 18/06/2013 a les 17:37
Au viciats!!!!! q no os talleu per nosaltres com si aneu amb pilotes per la casa cridant harrrrrrrrrrrrrrry toca'm el potorro!!!, nialll depila'm, zayn mama'l veniu tots akiiiiii a observar al meu cony pelut i més obert k els estiraments k fan els de gimnàstica rítmica!! a veure pregunteu-li a la meva amiga Claudia pk os dongui més posicions obertes per follar-vos tots sencers aneu a chupapollllasssssssssssssssssssssssssssssss os tindria k fer vergonya patètics!!
+0
-6
1234
Aniram:), 18/06/2013 a les 17:38
Feus ascooo. Que no es normal xiquets i xiquetes... que us poseu lejia a la patata i comenceu a cridar i els hi dieu als vostres clients que us possin tot el detergent sencer. Arribeu a ser guerrilles eh que debeu tenir el cony mig podrit i florit de posar-hi dins tantes coses es que us poseu de tot: patates , cols , albergínies , carn , olives, macarrons amb tomàquet , tonyina (que us fa conjunt amb al olor de el vostre potorro) us poseu colònia perque us piqui Bueno en fin que s'hi poseu de tot. mes que un cony sembla un arbre de nadal guarnit amb tantes coses..... AH I COM QUE TENIU LA XONA TAN DONADA DE POSAR-HI COSES FINS I TOT US CAP UN ARMARI
+0
-8
1234
Aniram:), 18/06/2013 a les 17:38
Feus ascooo. Que no es normal xiquets i xiquetes... que us poseu lejia a la patata i comenceu a cridar i els hi dieu als vostres clients que us possin tot el detergent sencer. Arribeu a ser guerrilles eh que debeu tenir el cony mig podrit i florit de posar-hi dins tantes coses es que us poseu de tot: patates , cols , albergínies , carn , olives, macarrons amb tomàquet , tonyina (que us fa conjunt amb al olor de el vostre potorro) us poseu colònia perque us piqui Bueno en fin que s'hi poseu de tot. mes que un cony sembla un arbre de nadal guarnit amb tantes coses..... AH I COM QUE TENIU LA XONA TAN DONADA DE POSAR-HI COSES FINS I TOT US CAP UN ARMARI
+0
-8
jvfhkcnxfc
LaWapixima., 18/06/2013 a les 17:40































































































































































putos




























































































































putas






























































































































marikons











































































































lesbianas





























































































































IMBECILSPUTOSWARROSIMBECILSIDIOTESMERDESMCROBIS





























































































ANEUVUS A FORNICAR.
+0
-8
jvfhkcnxfc
LaWapixima., 18/06/2013 a les 17:47
Hola!!!!Dents askeroses!!Mira que us tindria que fer vergonya...hi ha aki gent de tot tipus!Tant de fulladors a nerds com el gordo de un principe para corina.Peor la majoria sou uns bagavundos que aneu pel carrer despullats pidiendo lismona!I tambe porteu al llabi una dilatacio gegantina amb un plat amb forma de POLLA.Bagavundos borratxos que dormiu alla en un banc tots despullats i toqueu la guitarra(titorra no de veritat)auva adeeeuuuuu imbecils.


























































































































































putos




























































































































putas






























































































































marikons











































































































lesbianas





























































































































IMBECILSPUTOSWARROSIMBECILSIDIOTESMERDESMCROBIS





























































































ANEUVUS A FORNICAR.
+0
-5
.catcatcat
aial , 18/06/2013 a les 17:48
Mira fillets , Bueno fillets ben bé no pk teniu el cony i la polla més triturats que un puré de nadons!!! I això per les noies directioners poseu-vos tots els posters d'ells imaginant k se'ls folleu(kines fantasies teniu zorres) pel foradot del vostre enorme cul i fins a la punta punta punta de la vostra almeja ensalivada pels vostres amants k li poseu els cuernos a tot quisqui per estar amb els one direction i k us fotin els dits i us olorin la vostra catipen a peix podrittttttt
+0
-6
1234
ANIRAM:), 18/06/2013 a les 17:49
fINS I TOT US FOLLEU A LES VOSTRES MARES O MES BEN DIT OBLIGUEU ALS VOSTRES PARES A QUE FAGIN TRIOS. Que li xupeu fins el fons la botifarra del vostre pare i poseu les dos mans fins el fons al cony de la vostra mare. Que sou unes putes de carretera
+8
-2
MORIU.
Anònima., 18/06/2013 a les 17:52
Ja sabem que no ens follaran mai
Ja sabem que mai podrem estar am un de one direction
Ja sabem que lo més aprop seu que estarem serà a un concert seu
Pero, sabeu que més sabem? Que us moriu de enveja i que més os agradaria poder estar amb ells.
Ale, a menjar enveja.
+1
-8
hkfmsdbf cj
LaWapixima., 18/06/2013 a les 17:56
MORIU.
Anònima.,QUE FRIKI!Ara amrxem epro tornarem buahahahhaha!Idiota vesten a fullar amb tunavi moort!Guarra!
+1
-7
Jshs
Anònimjsjs, 18/06/2013 a les 18:02
Teniu com a cerbell una polla, sortidetes que esteu totes eh!
+6
-1
niallharryliamlouiszayn*-*
Anònimaaaaaaaa, 18/06/2013 a les 18:53
emm.. tot aixo dels espais en blanc no cal, capichi? ah per cert a "La wapixima" que nena,millorem escribin? gilipollas va amb G no amb J imbècil! :')
ONE DIRECTION POWER ESTÁN BONS I .
+7
-1
ashfg
Ja!, 18/06/2013 a les 18:53
Podeu parar de ficat comentaris així jdr... Si han ficat una noticia de 1D aquí és perque són famosos i si són famosos és per algo. Ells van participar a Factor X i van quedar 3ers si no haguessin cantat bé i no su meresquesin no estarien on estàn ara. Si voleu donar la vostra opinió d'acord, però aixó no vol dir que podeu criticar sense un motiu que no sigui perque segons vosaltres són gays o canten malament. Envejosos!
+6
-0
emm..hola
directioner4ever, 18/06/2013 a les 18:54
aial , aniram i wapixima sou tots la mateixa persona ja que le s hores són practicament iguals i ets un putu/puta envejos de merda uns gilipollas fills de puta(si em fico amb ta mare i?))

visca one direction i catalunya independent collons
guapos pivonss niall i harryy!!!
+4
-0
ashfg
Ja!, 18/06/2013 a les 18:55
Podeu parar de ficat comentaris així jdr... Si han ficat una noticia de 1D aquí és perque són famosos i si són famosos és per algo. Ells van participar a Factor X i van quedar 3ers si no haguessin cantat bé i no su meresquesin no estarien on estàn ara. Si voleu donar la vostra opinió d'acord, però aixó no vol dir que podeu criticar sense un motiu que no sigui perque segons vosaltres són gays o canten malament. Envejosos!
+5
-1
visca one direction
ashfg, 18/06/2013 a les 18:57
us feu molt es guais eld de comentaris tipo guarres que el vostre cerbell es una polla teniu enveja d'uns nois super guaposque canten com els angels així que...ho sneto per vosaltres ja que tindra molt mes exit a la vida que tu gilipollas de merda ok??

222-5-13 asdfgh guaposs
+1
-0
JAJA
Anònimdtghg, 18/06/2013 a les 19:33
VOLEU UN PIN? O UN SUGUS?
+2
-2
gtrfdsa
La Wapixima, 18/06/2013 a les 20:00
No som alamteixa josoc la millor amiga de aniram i la aial la sevagermana gemela.JILIPOLLAS HO ESCRICAMB J SI EM SURT.Aneuvus al puticlub babosas.
+3
-1
jasdkfjrighasdfjg
Anònimmmma que flipa am el personal!!, 18/06/2013 a les 20:30
mira no soc directioner ni tampoc els odio pero, ( i va per: LaWapixima, 1234, catacatac o algu aixi, etc) sincerament crec ke sou uns flipats i flipo amb vosatres perque no pensava ke hi havia akesta mena de personal. La Wapixima: 1 si et vols fer la guay insultant a la gent ole tu fas pena i ke et quedi clar k akesta no es la manera de lligar...
Aaah, i el k a dit ke lo del xoxo askeros i amb regla, mira acas es culpa nostre? i mira merdos, ke et kedi clar k ets un mal educat un malcriat
mira potser akest ball dels 1D sobrava pero nomes gent gilipollas diria aixo....

PD: ara k me desafogat... CATALUNYA INDEPENDENT!!!!!!!!!
+5
-0
PER A TOT ELS GRANS FILLS DE PUTA:
CrazyMofo4ever, 18/06/2013 a les 21:24
AVERAAA QUE CONYYY FEU INSULTANT A ONE DIRECTION I A LES DIRECTIONER??¿ ANEU A LA PUTA MERDA CABONS QUE NO TENIU VIDA PROPIA!! BUSQUEU ALGO QUE FER SUBNORMALS QUE ESTEU MALAMENT!!


NO.ENETEU.QUE.CADASCÚ.TE.LA.SEVA.PUTA.OPINIÓ.I.GUSTOS??¿

ANORMALS DE MERDA ANEU A FOTRE ASQUEROSOS!!!!!!!!
+4
-0
Aneu-vos a la merda
DirectionerForeverAndEver, 18/06/2013 a les 22:30
ES POT SAVER QUE FOTEU? ALS 1D NO ELS INSULTA NI LA VOSTRA TIA! ANEU-VOS A LA MERDA TOTS AQUESTS QUE NO RESPECTEN ELS GUSTOS DELS ALTRES!

QUE SAPIGUEU QUE ME LA SUDA EL VOSTRE ODI, ELLS SERAN SEMPRE ELS MILLORS. PUTUS ENVEJOSOS DE MERDA...

P.D.:AGAFEU-VOS UNA CADIRA I PIREU-VOS A LA ROTONDA.

ATENTAMENT: UNA DIRECTIONER.
+4
-0
MOLT MADURS TOTS.
DIRECTIONER, mamóns., 18/06/2013 a les 23:53
Crec que us eu deixat el respecte pel camí o directament ni us han ensenyat el sentit d'aquesta paraula. Enserio doneu molta pena, no us han fet re i vusaltres aqui ficant comentaris propis d'un imadur retrasat. VAIA MERDA DE SOCIETAT ASQUEROSA. ALE DEU,
+2
-1
CALLEU YA FILLS DE PUTA.
A la merda putus haters., 18/06/2013 a les 23:57
LA ENVEJA S'US MENJA PER DINS. FRIKIS ASQUEROSOS QUE NO TENIU NINÚN ÍDOL I L'ÚNIC QUE SAVEU FER ÉS INSULTAR ALS ÍDOLS DELS ALTRES.

ENVEJOSOS ASQUEROSOS, QUE NOMÉS ELS INSULTEU PERQUE SAVEU QUE MAAAAAAAAAI SEREU IGUAL DE GUAPOS QUE ELLS I MAAAAAAAAI ESTAREU TAN FORRATS.

XAPEEEU INUTILS.
+1
-0
dfklsgjd
Anna&Mariia, 19/06/2013 a les 00:01
ca buapuus, no estan gens maal*-*



http://ambarcelona99.blogspot.com.es/
+1
-1
estan bunissims
sdfghjkjhtgr, 19/06/2013 a les 12:27
putuuus pivoons us amuuuu:) ajajajja niall qte como
+2
-2
jajajajaj
Anònimmma k flipa am el personal, 19/06/2013 a les 14:07
mira soc la d'abans i no se si us heu fixat k ara estan ben calladets... jajaja k es fotin akests pavos k no tenen vida propia.
compreuvos una vida!!!
i per cert wapixima, i una merda k la teva amiga es l'aniram, i l'aial la seva germana besona, tan dit mai k la gent no es tan (jilipollas, tal i com u escriuries tu) k tu?
ALE DEU!
+4
-3
iudfjibfnidsui
jfjdjzbvjfdbua, 19/06/2013 a les 16:43
Tots els d'aquests comentaris sou un putus penosos. AIxí de clar. No us han ensenyat k es l'educació no?? Perque si ho han fet no es nota. Trobo k sou uns putus flipats de merda que teniu una enveja que us cageu a sobre pk no sou com ells i les noies no us van al darrere i k nomes sabeu insultar. Putus retrasatss k sou mare meva!! I com una ha dit, si posen una noticia de One Direction, es per algo no?? Doncs perque son famosos i canten en un grup!! I si tanta enveja teniu, quan surti una noticia de One Direction pues no la obriu i ja sta!! I neu a desfogar-vos amb la tia rita canaleta yaaaa ostiaa!! Esquee ya m'estic posant neviosaa!!

Bye Adolescents envejossoos

PD: One direction!!
+0
-1
2erg4rg24
clara4566, 20/06/2013 a les 15:22
vale, eu acavat de insultar-los, ja savem ue no son perfectes, pero vosaltres tampoc, a mes si no usagradan us calleu la boca, pero no fa falta que neu critikan
+3
-1
.catcatcat
aial, 20/06/2013 a les 15:28
Nosaltres en cap moment hem insultat els one direction només les directioners k es comporten con putes imbécils aaaaaaaaah aaaaaaah i k només els hi importa això. I l'educació la tenim molt bé, només critiquem a les més directioners q aquell dia del concert van estar moltes nits dormint a tendes i sense anar al cole per veure'ls(fins va sortir a la tele) i no som una persona, l'únic k som vives i os fem entendre que som una persona pues no frikis esteu bastant equivocats
+3
-1
KDSNKPGWNDFS
AnònimaDirectioner4E&E, 20/06/2013 a les 22:21
Aviam, aquests que veniu a insultar, si no hos agraden els 1D, directament no entreu...

PD: SÓN ELS MILLORS!! GUAPOS!!