Com t'agraden els petons?

Tothom té un estil diferent a l'hora de fer petons, però hem intentat fer una classificació dels diversos tipus que destaquen més. Quins preferiu vosaltres?

| 27/07/2013 a les 09:00h
Arxivat a: CONSELLS, Petons


Quan fem un petó a una altra persona posem en moviment 30 músculs de la cara, intercanviem unes 300 colònies de bacteris, alliberem una quantitat imprecisa d'hormones i augmentem el nostre ritme cardíac. 
 
Aquí us deixem 8 tipus diferents de petons:
 
Petó sec: és el petó simple, "el piquito", quan els llavis es toquen entre si, ràpid i suau. 
 
Petó Hollywood: al moment de fer-se el petó, un inclina a l'altre cap enrere, preparant-lo per el que l'espera. És típic de les pel·lícules dels anys 50 i es va convertir en un clàssic. 
Petó succionador:  la noia mossega el llavi inferior de la seva parella, mentre ell fa un moviment de succió. 
 
Petó francès: la noia  toca amb la seva llengua els llavis del noi per després introduir-la a la seva boca i viceversa. O sigui, "meter lengua"!
 
Petó de costat: passa quan els dos giren el cap en sentit oposat per poder-se petonejar millor. Normalment es gira cap a la dreta, però sempre hi ha excepcions.
 
Petó contundent: un dels dos apreta fortament els seus llavis contra el llavi inferior de la seva parella.
 
Petonarro: un dels dos es menja completament els llavis de l'altre. Vigileu que aquest tipus pot deixar molt rastre de babes a la vostra parella!
 
Petó apassionat: un dels dos agafa amb contundència a la seva parella i intercanvien un petó amb passió, amb força, amb les llengües movent-se per tot arreu. Un autèntic petó amb llengua!
 
Petó caçador: quan la parella juga a que cada un ha d'atrapar el llavi inferior de l'altre. A vegades s'acaba convertint en una competició que acaba amb un petó apassionat!

 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

:'*
Anònima:'*, 27/07/2013 a les 09:23
Molt interessant
+131
-29
Per mi el prime pató q fas es el mes màgic...
:'*
Anònima:'*, 27/07/2013 a les 09:23
+13
-13
Per mi el prime pató q fas es el mes màgic...
petons
Anònim123654789, 27/07/2013 a les 10:00
+24
-4
Petó caçador, et pot arribar a portar a moltes situacions! a mi em passa i primer ens hi estem com uns 10 minuts jugant fins que uns dels dos es dona per vençut o bé que tanta competició porta a més el joc..jojojo
Ah, i el petonarro, suposo que per tothom, és bastant desagradable...
PETONS!
Carlishhiiiiii, 27/07/2013 a les 11:08
+13
-4
JO, quan m'agrada un noi sempre m'havia imaginat amb ell el meu primer petó. Una nit sense nuvols, a l'aire lliure, xerran, ens mirem, i a poc a poc, ens acostem cada més, i ens fem el petó.
ElsMeus:)
OTRADELMONTON:), 27/07/2013 a les 12:02
+18
-0
A mi em semblen igual si els fas amb la persona que estimes.
Pero si he d'elegir em quedaria amb el peto apassionat, contundent, caçador i frncés.(L'
Sffvfrwvwe
Anònimfwvwvrfvwf, 27/07/2013 a les 12:39
+10
-0
Per. Mi el millor es el apasionat!
BRRRRR
swaggiie♥, 27/07/2013 a les 12:50
+7
-0
PETO CAÇADOR I PEDO DE COSTAT! Els millorss seeeh!*-* (MireeDaviid)♥
suupeeer
mireee, 27/07/2013 a les 12:57
+10
-0
el peeto francès...petò de costat...petonarro...pettoo apassionat..tot el que sigui amb llengua i amb amor..s'agraeix!
http://ask.fm/preguntesanonimes
http://ask.fm/preguntesanonimes, 27/07/2013 a les 14:39
+0
-13
Pregunta tot el que vulguis! de forma anonima, o no, i t'ajudare o et donare consells lo mes rapid possible :)




46849+849+4
vjyuvjnydnbth, 27/07/2013 a les 14:53
+3
-1
petoo apassionat el millorr
petonetssssssss yeeeaahhh
Anonimaaaloovee, 27/07/2013 a les 15:23
+10
-2
jo tin 13 i encara no he fet el meu primer petó :'( i a mi m'agradaria qe fos de costat o de d'aquells de pelicules de quan la noia s'agafa al coll del noi i el noi agafa la cinturaaa de la noia aixxxx
jajajajja
akudhieuwh, 27/07/2013 a les 15:49
+3
-0
El peto de costat amb el appassionat sense llengua, m'encanta!!!
jajajajja
akudhieuwh, 27/07/2013 a les 15:49
+2
-0
El peto de costat amb el appassionat sense llengua, m'encanta!!!
peto apassionat
andrea..., 27/07/2013 a les 15:54
+8
-0
El petó apasionat és el millor :))
CUAN NOTES QUE LA LLENGUA DEL ALTRE ESTÀ PER TOTS ELS TEUS LLABIS...
MENTRE QUE ELL T'AGAFA PER LA CINTURA I T'ATRAU AMB FORZA CAP A ELL....
BUUFFF :)
:s
proobleemaa :/ :*, 27/07/2013 a les 15:59
+5
-1
Com es fa el primer peto
Jo encara no he tingut el meu primer, pero hi han ganes
Hem podeu ajudar siusplaau??



Molts petons noies adolescnents!!! :)
peasasafasf
Anònim6+5, 27/07/2013 a les 20:27
+4
-0
Peto apassionat:$ sense dubte es tant tant guaaii no hi han paraules per descriure'l
53t35t
Anònimrgeg, 27/07/2013 a les 20:52
+1
-4
la primera vegdaa que em vaig liar va ser amb 14 anys i anava borratxa, no recordu molt. PEro recordu que m'agafava del cul i seria entre un apasionat i un dels que tinclines de costat
Petonarro... *-*
Camps de cotó, 27/07/2013 a les 23:43
+0
-0
Quan em van fer el primer petío no pensava en els tipus que hi havia... ara que ho veig, i recordant les babes que em va deixar per tota la cara... em van donar un petonarro del wapos... (no sé si jo li vaig deixar? :/? )

I pensar que a mi em feia fastic això de les babes de l'altre... vv' i ara qualsevol petó m'agrada >///< jajajaja
...:$
Adfghjk, 28/07/2013 a les 00:54
+0
-0
jo tinc 13 anys i només donat un pic!
Com es un peto amb llengua?:$
Llengua!
Anònim198, 28/07/2013 a les 01:56
+2
-0
A mi magraden el francès, l'apassionat i el petonarru son els millors sens dubte, a la noia d'adalt dir-li que un petó amb llengua ben fet es impressionant!
llengua
Anònim12356789, 28/07/2013 a les 13:29
+2
-0
Magrada el de la llengua
yeah beibi
Anònimaaaaaaaaaaaadfkjdfhgd, 29/07/2013 a les 11:46
+0
-0
peto contundent a mi em dona molt de morbo
petó jaaa
Anònimaaaa ^_^, 30/07/2013 a les 00:22
+0
-0
Jo mai m'he fet un petó amb ningú pero cuan he llegit aixó m'han entrat unes ganes impresionants d'agafar ara mateix al tio que em mola i ferli un petó ven fet!
apassionat
Anònimmm, 30/07/2013 a les 11:32
+0
-1
si no hi ha amor, no hi ha petó que valgui! voto per lapassionat! a petonejar;)
ekjdnlikcfnkvv
Anònimvsief, 05/08/2013 a les 20:38
+1
-0
Caçador, jo el vull *______________* jujuuju
asdfghjkl