Nois, trucs per organitzar la cita perfecta!

Hi ha alguna noia que volgueu sorprendre? Voleu muntar la millor cita de la història per aconseguir a aquella persona que tant desitgeu?

| 27/07/2013 a les 09:00h
Arxivat a: CONSELLS, cites


Tota noia somia amb la seva cita perfecta, aquella que ha vist a les pel·lícules des de que era petita. Si aconseguiu una primera cita ideal, tindreu moltes més probabilitats de conquistar aquella noia que voleu. Aquí us deixem unes pautes que us poden anar bé:

1. Sigues puntual. A les noies no els agrada esperar. Elles sempre van tard, però això és cosa de dones. 

2. Planifica una cita curta. Una o dues hores de cita és el temps suficient per veure quin feeling hi ha amb aquella persona. Si el tema funciona bé, sempre es pot allargar. 

3. Vesteix-te adequadament. No totes les noies tenen els mateixos gustos. A algunes els hi agraden els "raperos" amb els pantalons per sota el cul, a altres l'estil "skin" amb el cap rapat i altres més l'estil tradicional. Tot i així hi ha una cosa que mai falla... Camisa nois! Guanyeu un 70% simplement per la camisa!

4. Tingues un pla B. A vegades les coses fallen: aquell restaurant està tancat o el parc on volies anar portar està en obres. Planeja sempre un pla B, que vegi que ets un noi amb recursos. 

5. Sorprent-la. Un ram de flors o un detallet sempre ajuda. També pots portar-la a veure les estrelles o fer coses romàntiques, segur que li encanta. Ser original dóna molts punts positius!

6. No parlis d'experiències amoroses passades. Estàs a una cita amb la noia que t'agrada. Gaudeix del present! El temes profunds i complexos guarda'ls per més endavant.

7. Tira-l'hi "piropos", però no et passis. A totes les noies els agrada que els diguin que estan guapes i que són especials. A qui no? Però no us passeu. Un excés de compliments pot sonar sobrecarregat i la podeu arribar a atabalar. 

8. Respecta-la. Deixa que les coses passin. Intenta apropar-te a ella, acariciar-la si la situació ho dóna, però sempre des del respecte. Mai facis res que ella no vulgui. 

9. Troba un equilibri entre parlar i escoltar. Has d'intentar trobar aquell punt còmode on tots dos parleu i escolteu. Mostra interès pel què diu i mira-la directament als ulls. Això els hi encanta!

10. Fes-la riure. Si aconsegueixes fer riure de veritat a una noia, tens una gran part guanyada.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

-.-
Anònimfa, 27/07/2013 a les 09:42
Molt interessant
+103
-3
A qui no li agradaria una cita aixi?
jgfre
Anònimmm, 27/07/2013 a les 10:25
+32
-1
Ja ho indre en compte, la penso conquistar!!!
Que bonic...
Anònimaa12, 27/07/2013 a les 11:59
+26
-0
Ojala em faci aixo el xic que em mola... Es taaan romantic... ;)
Ja us podeu espavilaar NOIS
AnònimAAAAJ, 27/07/2013 a les 12:24
+15
-0
Ja sabeeeuu nooiss a ficar-vos les pilees k ho teniuu dificil ja us ho podeeu curraar ben curraat!!

A mi si em fa riuree te molt de guanyaat pero no nomes es en el fet de riure eeeh
:)
markitus, 27/07/2013 a les 13:28
+15
-0
A la pròxima noia ho tindre en compte per fer-la sentir important per mi.

Una abraçada adolescents!!
http://ask.fm/preguntesanonimes
http://ask.fm/preguntesanonimes, 27/07/2013 a les 15:07
+2
-2

Pregunta tot el que vulguis! de forma anonima, o no, i t'ajudare o et donare consells lo mes rapid possible :)




caaamisa??
seryhdfhges, 27/07/2013 a les 15:12
+5
-6
laaa camisa... perfavor No magrada geeeeeeens:$
cAMISAA!??
CAMISA!??, 27/07/2013 a les 15:26
+6
-4
WTF! Camisa no siusplau!!
vrverv
Anònimfgvv, 27/07/2013 a les 18:09
+0
-4
yeaa yeaaa chinguittoooo! I EL POLVOO QUEE????
drsr
Anònimhgjtyjhyi, 27/07/2013 a les 18:26
+5
-0
A mi no m'agrada que em mirin als ulls, em sento incomode... jajajaja :)
:'*
Anònima:'*, 27/07/2013 a les 21:41
+3
-0
A mi m'encanta la idea de mirar les estrelles...
Seria súper romàntic!!!
L'any passat estava en uns campaments de treball i hi va haver una nit q tothom volia veure els estels com passaven(aquella nit se suposava q havien de caure molts estels...)i en aquell campament hi havia el noi q m'agradava i dos amics meus i seus...(pero ells havien anat a un parc natural o no se q... Bueno total q no estarien en tota la nit...)i bueno jo em vaig posar al costat dell:) 1a perquè tenia una boda de pipes 2a perquè no hi havia ningú de la meva edat(bueno ens portem 2 anys...)3a perquè em començava a agradar:)
I vem fer una competició de veure. Ningú dels dos va guanyar esq no vam veure quasi cap...
Pero per a mi pot tornar a passar les vegades q vulgui!!!!!!!
Em va encantar:)
Petons!!
:$
AOPADASF, 29/07/2013 a les 15:19
+2
-1
Dons ami man organitzat la cita perfecte *-* amb el noi ideal!
Estavem al insti i em va dir que si volia anar a sopar amb ell llavors vem anar a un restaurant,jo anava amb un vestit super *-* i ell anava amb camisa!
Total que vem sopar i despres em va portar a un parc on es veien les estrelles mes o menys ens vem sentar i ens vem fer un peto i despres em va dir si volia sortir amb ell i bueno ens vem liar i ara porto 6 anys amb ell :$
olaa
AntonPonsArtacho, 29/07/2013 a les 17:38
+0
-2
soc mol popular, tink moltes noies al darrere proo comensoo asospetcha k soc gai nose qe fer
merdaa