Ús de cookies
Adolescents.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto

Lea Michele no es pot aixecar del llit...

"Mai trobaré algú com en Cory". Aquestes han estat les seves darreres paraules als mitjans de comunicació. L'actriu està desolada després de la mort del que anava a ser el seu marit. Ànims Lea!

| Actualitzat el 27/07/2013 a les 09:26h
Arxivat a: famosos, lea, michele, cory, glee


Quan va saber que Cory havia mort no s'ho podia creure i ara ja està en fase d'assimilació. Segons han dit uns amics de la noia a una revista americana fa dies que no surt de la seva habitació absolutament per res. 

Encara no ha assumit del tot que la notícia sigui certa i li costarà molt de temps adaptar-se a la nova situació. Amics i familiars estan acompanyant-la en tot moment per tal que no es quedi sola ni un minut. Els seus amics afirmen que tot plegat sembla una peli de terror i veure a Lea en aquest estat els trenca el cor.

Però la vida segueix i Lea haurà de fer el cor fort perquè per contracte està obligada a assistir a la gira de Glee. Ànims! 

COMENTARIS

+28
-2
rer56yhgr
Anònimmmmm, 27/07/2013 a les 10:12
Molt interessant
+189
-2
OSTRES
bfffffffffffffffff, 27/07/2013 a les 10:14
bf pobre Lea,molts anims guapa!!
+22
-2
OSTRES
bfffffffffffffffff, 27/07/2013 a les 10:16
bf pobre Lea,molts anims guapa!!
+45
-1
Molts anims lea!!!
anonimato, 27/07/2013 a les 10:42
Soc fan de glee i es trobara molt a faltar en Cory però la vida continua així que Lea molts d'anims tu ho pots superar
+13
-1
QOKSDKJ
STAYSTRONGGGGLEA, 27/07/2013 a les 11:49
Pobreta... Pero diuen que això es FALS. Que ella va demenar que es comenses a gravar ja, perque es molt forta. Pero tot i aixi mo crec... En aquestes situacions... STAY STRONG
+2
-10
pobraaaaaleaah
tensalgunproblema?, 27/07/2013 a les 12:46
Pobreta, si t eniu algún problema no dubteu en escriurens:

http://ask.fm/NosaltresAjudem
+4
-5
diefjcne
mamamapache, 27/07/2013 a les 16:04
Ai, dioooos! Però que li ha passat¿ si és superjove!!! Conteu-me plis!
+6
-0
||*||
Nelliel_30, 27/07/2013 a les 16:09
Lea ànims!! Ara fa molt de mal però ja veuràs com amb l'ajut dels teus amics i familiars ho acabaràs superant^^.

Petons i sigues forta!
+12
-9
ds
Anònimsd, 27/07/2013 a les 16:10
sabeu que ella no llegeix aixo no? nocal donarli anims macus
+2
-7
diefjcne
mamamapache, 27/07/2013 a les 16:15
Ai, dioooos! Però que li ha passat¿ si és superjove!!! Conteu-me plis!
+3
-0
II*II amposta
Anònim ikkkkkkk, 27/07/2013 a les 16:29
Ec u té que superar, que té molta vida per davan
Una abraçada adolescents!!


https://www.facebook.com/magradaamposta
+11
-0
SADGDF
AnònimSAASGD, 27/07/2013 a les 20:11
'Ella tenia que vestir de blanco, no de negro. Ella tenia que preparar una boda, no un funeral'
Aquesta frase m'ha matat.
+4
-0
tènies :3
tènies :3, 27/07/2013 a les 22:50
Sense paraules. tots estem amb tu, Lea.
+2
-1
ÀNIMS!
directionerindependent*-*, 27/07/2013 a les 23:03
pobretaaa:c

ÀNIMS LEA, TOTS ESTEM AMB TU, LEA, STAY STRONG♥
+9
-0
glee
Cèlia;), 27/07/2013 a les 23:22
ESTIC SUPER TRISTA!!! Cory era el meu actor preferit de glee i en saber la noticia m'he vingut abaix pero no com la pobre Lea amb lo que se l'estimava!!!Jo l'animo a superaro el 100% ojalá es recuperi DE VERITAT!!!
+2
-1
glee
Cèlia;), 27/07/2013 a les 23:23
ÁNIMS LEA GUAPISSIMA!
+3
-0
Ànims.
Noeliaaaaaaaaaa*-*, 28/07/2013 a les 00:02
ÀNIMS A TOTS ELS FAMILIARS I CONEGUTS!
+3
-0
GLEE
ESTEM AMB TU!, 28/07/2013 a les 12:30
tots estem amb tu! Sabem que és un cop molt dur però has de tirar endevant i no perdre aquest somriure! T'estimem!

we are all with you, we know that it's difficult but you have to go on and don't lose this smile! we love you!
+7
-0
Stay strong
Gleek5, 28/07/2013 a les 13:51
Sé que com ha dit algú per allà dalt, això molt probablement no ho llegirà la Lea ni res, però mai està de més enviar unes condolències i ànims... I ho dic perquè en Cory era el meu actor preferit, i ho segueix sent, estigui on estigui... M'ha ensenyat molt més del que us podeu pensar, i de fet ara us pensareu que estic boja per sentirme tan unida a ell. Que si, que no em coneixia, ni jo a ell personalment, però en certa manera si que sentia com si el conegués de tota la vida. I sé que no sóc la única, tots ens sentim units a alguna persona, encara que ella no sàpiga de la nostra existència, així que no em jutgeu, sabeu que es veritat... Una de les seves frases és 'Love is how you stay alive even after you're gone' i és totalment certa. Sempre en el cor de tots els Gleeks de veritat, RIP Cory Monteith, stay strong Lea. We all love you.
+1
-1
Stay strong
Gleek5, 28/07/2013 a les 13:53
Sé que com ha dit algú per allà dalt, això molt probablement no ho llegirà la Lea ni res, però mai està de més enviar unes condolències i ànims... I ho dic perquè en Cory era el meu actor preferit, i ho segueix sent, estigui on estigui... M'ha ensenyat molt més del que us podeu pensar, i de fet ara us pensareu que estic boja per sentirme tan unida a ell. Que si, que no em coneixia, ni jo a ell personalment, però en certa manera si que sentia com si el conegués de tota la vida. I sé que no sóc la única, tots ens sentim units a alguna persona, encara que ella no sàpiga de la nostra existència, així que no em jutgeu, sabeu que es veritat... Una de les seves frases és 'Love is how you stay alive even after you're gone' i és totalment certa. Sempre en el cor de tots els Gleeks de veritat, RIP Cory Monteith, stay strong Lea. We all love you.
+1
-1
rfews
LOVE CORY, 29/07/2013 a les 14:30
Jo encar ano em crec que sigui mort..
Fa 3 anys va morir un noi que jo estimava molt.. un amic dels meus pares.. era jove com ell i tmb anava amb la merda drogues..
Anims LEA! :D
+4
-0
:(
jinaa, 30/07/2013 a les 11:07
Ho entenc perfectament... trobo normal que li passi així. Jo tambe estic super...buaaaah trista desanimada... Em fa cosa escoltar cançons de Glee on canta ell. Anims guapíssima. Tots t'estimem.
+2
-0
estem amb tu!!
Gleek, 30/07/2013 a les 16:11
Estem amb tu Lea!!! ufff encara ni jo m'ho crec!!