Ús de cookies
Adolescents.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto

10 raons per saber si estàs enamorat/da

Si fas la majoria d'aquestes coses vol dir que estàs súper enxoxat

| Actualitzat el 27/07/2013 a les 09:34h
Arxivat a: actualitat
Si...

1) Només tens ulls per ell

2) Quan marxes del seu costat ja tens ganes de veure'l/la 

3) Quan ets al seu costat el teu cor va a 1.000 per hora

4) Somrius quan llegeixes els seus missatges

5) T'empanes molt perquè estàs pensant en ell/a

6) Camines lent/a per no marxar del seu costat

7) El/La mires i penses... buah!

8) Et sents nerviós per quan el tornis a veure

9) T'arregles més que de normal

10) Creus que series súper feliç al seu costat

Vol dir que estàs súper enamorat! 

COMENTARIS

Molt interessant
+167
-12
si!!
tst lluc!!, 27/07/2013 a les 09:54
siiii estic super enamorada! i m'alegro!! però podría estar mes corrat aixo!
+37
-6
vhdfj
Anònimhcj, 27/07/2013 a les 10:06
Aquesta notícia està bé... Pero l'heu posat no sé quants cops
+16
-6
Carlos Cuevas
Flailen Cuevas, 27/07/2013 a les 10:19
ho estic del Carlos Cuevas!!!
+6
-7
mail
quin?, 27/07/2013 a les 10:54
Holaa, em podrieu dir el mail d'adoleacents.car? On la gent e vie els problemas?
Mercii
+2
-6
mail
quin?, 27/07/2013 a les 10:59
Holaa, em podrieu dir el mail d'adoleacents.car? On la gent e vie els problemas?
Mercii
+13
-2
jo te el dic....
R: mail, 27/07/2013 a les 11:28
El mail és contacte@adolescents.cat
No et responen sempre és depen del que fiques... Jo he enviat 5 preguntes i no han publicat cap!!!!!!!!!!!!!
+17
-2
Merda
Anònimaakljkdjf, 27/07/2013 a les 12:33
Merda. Estic enamorada.
+3
-4
Ajudeu-me plis
ydsztjh, 27/07/2013 a les 12:42
Jo sento aquestes coses per un noi del meu cole peró estic començant una história amb un altre perque en teoria no el veia més el que m'agrada, peró fa poc m'he entarat que no s'en va del cole... Estic confosa! ajudeu-me plis :$
+6
-3
:'*
Anònima:'*, 27/07/2013 a les 13:01
Dons llavors estic SÚPER ENAMORADA!!!
+4
-2
*·*
Anònimaaaaa*3*, 27/07/2013 a les 13:21
estic enamorada pero no durara mes de 1 any mes dintre de 1 any ja no hi sera a la meva vida
+5
-3
Ha de ser aixi?
Friends?, 27/07/2013 a les 14:52
Una pregunteta, això no pot passar només siguent millors amics?
És que a mi em diu tot això però a la mateixa hora se que no em demanaria per sortir i que no esta enamorat de mi.

Això és possible?
+2
-3
bff...
Anònimmmmmmmgtsdfgt, 27/07/2013 a les 15:50
Bfff... doncs es veu que jo ho estic... pero ell em te ben confosa! askajdjdsdjkdns u.u He perdut la gana i tot, aixo és normal?
+3
-2
:(((((((((((((
carleskkaSPN, 27/07/2013 a les 20:12
No estic gens enamorada d'ell, ara tallare...
+1
-1
lovelove
Anònimapilladissima, 27/07/2013 a les 21:04
Ja m'ho pensava k estic enamorada pero ell no te temps x mi pk esta tenint problemes i no se si sent el mateix x mi tinc por d perdrel estic massa enamorada... ni menjo...:S
+5
-1
Consells!
Noia qualsevol!, 27/07/2013 a les 21:29
Adolescents tinc un problema! Estic super enmorada d'un noi, ja fa 2 anys que ho estic... Ell no em fa cas i no m'extranya ja que es moolt mes gran que jo: ell 19 i jo 13! Es el meu monitor del cau i el veig cada cap de setmana durant l'hivern. Em tracata molt be i parlem molt pero no crec que ell em vegi mes que com a una altre nena del cau... No se que fer perque se que es un amor impossible i em sento estupida per estar enamorada d'ell pero no mel puc treure del cap! :( Què he de fer? Consells sisplau!
+1
-0
:(
Jopeee..., 28/07/2013 a les 00:17
Estic enamorada de dos nois alhora... Què puc fer?
+5
-0
dfjksfdsfd
Anònimmmmmmmmmmmmma, 28/07/2013 a les 02:06
Jo estic enamorada del Marc Montserrat d'Okey Ok.
+1
-0
Consell
airfhsfakdshfka, 28/07/2013 a les 14:08
A mi m'agrada un noi però no sé com dir-li que m'agrada perquè tinc por que s'espatlli la relació que tenim com amics ara. L'he conegut aquest estiu a un campus però de cop i volta s'ha tornat un noi súper especial per mi i jo no pensava que passaria això.
Que faig adolescents?
+2
-0
Consell
airfhsfakdshfka, 28/07/2013 a les 14:08
A mi m'agrada un noi però no sé com dir-li que m'agrada perquè tinc por que s'espatlli la relació que tenim com amics ara. L'he conegut aquest estiu a un campus però de cop i volta s'ha tornat un noi súper especial per mi i jo no pensava que passaria això.
Que faig adolescents?
+1
-0
asasdasdasd
Virgii, 28/07/2013 a les 16:17
A vegades portes tant de temps amb el teu xicot que potser aquestes 10 coses desapareixen... Tot i així, això no vol dir que no l'estimis.
+0
-0
dlkbm
Anònicgnf, 29/07/2013 a les 11:22
Estic enamorada... Però ell també ho esta de mi. ijjiijijjiij
+1
-0
anoniiiiiiiiiimaaaaaaaaaaaaaaa
Anònimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, 29/07/2013 a les 11:41
Bua, ni jo sabia que estic tan enamorada...!!
Es que es pensar en ell i ja em va el cor a 100 per hora!!!!
PD: Ditet amunt per la independencia //*//
PD2: Petonss adolescents!!
+0
-0
perque jo
enamorada, 29/07/2013 a les 11:59
Estic enamorada,vaya merda porto tres anys enamorada del mateix tio i mira que he intentar olvidar-lo pero ell em dona senyals de quei agrado pero va dir que tornaría a sortir amb una de clase necesitó consell! Que puc fer?
+0
-2
enamorada de 2
Anònimaa anys 13, 29/07/2013 a les 14:00
m'agraden 2, un es de la meva classe i l'altre dos anys mes que joo, amb el primer tinc possibilitats, pero amb el segon crec que noo, pero eske estic penjjada dels dos i ns a qui escollir !!
Necessituu help!!!
+2
-0
Nomes 1
Superanònim, 29/07/2013 a les 20:51
Jo crec que nomes hi ha una reo per saver si estas enamorat/ada i aquesta la sents a la panxa ;)
+0
-0
:D
Rous, 30/07/2013 a les 11:25

http://ask.fm/RoserChE

qualssevol dubte o pregunta ke tingueu podeu preguntar i respondre :)

PD (comentari de la noticia): considerho ke si estas enamorat ho saps no cal fer tests ni coses aixi, es divertit fer-ho per riure pero si estas realment enamorat d'una persona no ho dubtes ho notes sense necesitat de que algu t'ho digui :), si no ho tens clar, es que potser t'agrada molt pero no n'estas del tot ^^
Petons.
+1
-0
jeje
Anònimaaaa!!!!!!!, 30/07/2013 a les 17:43
ESTIC ENAMORADADEL MIKEL IGLESIAS!!!!!!!!
+0
-0
enamorada de 2
Anònima anys 13 , 30/07/2013 a les 19:31
soc la del comentari de¨"enamorada de 2"
si em podeu ajudar envieme un missatge a marins.merins@gmail.com .
HELLP!
+0
-0
2013
unaentretantes! , 30/07/2013 a les 22:09
Enamorada al 100% ♥.♥




http://unaentretantes.blogspot.com.es/
+0
-0
T ' E S T I M O